Vem fixar smart min avloppspropp med fart. RYOBI avloppsrensare klarar galant alla varierande stopp. Från 19 mm och opp i varje rör slingrar vispen vilt. Här finns inget finstilt.
 
Svaret är 19mm
Bor på landet och har enskilt avlopp, brukar få ringa företag att komma och rensa, men tycker inte att det blir så bra längre.
Skulle vara skönt att få underhålla själv så gott det går.
Vi samlar allt matfett i burkar so vi kör till återvinningen + att vi har slutat använda sköljmedel som gör att det blir avlagringar i rören.
Har haft en manuell historia men den fungerade inte så bra.
MVH Lena :)
 
Svar: 19mm

Motivering: jag har två döttrar och en sambo, alla älskar att ha långt hår och tappa sina hårstrån ner i diverse avlopp. Är det inte duschen så är det handfatet. Gissa hur många gånger per år jag rensar våra avlopp ... Jag hatar att rensa avlopp, som bonus har köksavloppet börjat gurgla och då vet man att det inte är långt kvar tills det är dags. Snälla underlätta min vardag.
 
Svar: 19 mm

Oh vad denna skulle spara pengar åt mig. Inte bara bor jag i ett blåbetonghus som jag tvingats radonsanera, med envägs-radioatorsystem som gör mitt sovrum iskallt på vintern,;utan det verkar vara även nån totalpajas som dragit avloppet. Hur många avloppsrensningar senaste året? TRE. Gissa hur stor hjälp denna skulle vara ...
 
19mm

Denna maskin finns inte i min Ryobifamilj här hemma hos mig, och skulle passa utmärkt bland alla mina andra Ryobimaskiner som verkligen används flitigt i alla möjliga projekt.
Mvh Linda
 
19 mm.
Vinner den gärna, så blir avloppet rensat en gång för alla!! Och inte som nu av min sambo
 
19 mm

Fan of Ryobi, hope i can win.

The piping under the sink in kitchen always have air blockage, hope this can help to solve the problem if won.
 
19mm är svaret,
motiveringen är att om man ändå ska göra ett skitjobb så kan man görs det med stil :)
 
  1. Svar: 19 mm

    I mina avlopp blir det titt som tätt propp,
    och då är det helt och håller stopp.
    Med Ryobis avloppsrensare kan jag fixa lätt,
    så att propoen släpper och allt rinner rätt.

 
Tack för alla svar och motiveringar! Det är tydligt att avloppsrensaren är en maskin som behövs ute i stugorna. Den här veckan blir vinnaren @moxyzimba som efter sin mardrömslika upplevelse på julafton behöver sänka sin stressnivå till nästa släktkalas. Grattis till vinsten säger vi och önskar trevligare släktmiddagar framöver!
 
  • Gilla
EL-Mats
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.