Svar: 19mm

Måste årligen göra rent en golvbrunn som jag har utanför garageporten i källaren.
Det lutar mot huset så allt möjligt rinner med vattnet och täpper igen brunnen.
 
19mm

Nytt hus nya problem. Hade man haft en sådan här skulle man kunna sjunga: "I got ninety-nine problems but stopp in the avlopp ain't one"
 
J
Svaret är: 19mm

Behändigt med en batteridriven avloppsrensare, så behöver man inte släpa in hela högtryckstvätten med tillbehör när det är småstopp i avloppet :)
 
Svar: 19 mm

Vi har en toalett där avloppsröret från den har lite för dålig lutning, vilket innebär att det bygger upp stopp gradvis, och med jämna mellanrum behöver man rensa stopp. Det börjar bli rätt tjatigt, speciellt som jag är rejält lättäcklad, så en maskin som gör det enklare skulle vara en fantastisk sak.
 
Svaret är 19 mm.

Har nyligen tagit över ett hus och har lite problem med stopp i avloppen.
Det hade varit väldigt smidigt med ett ryobi verktyg för detta då resten av maskinparken är av samma märke.
 
19 mm

Vore väldigt bra för ack så ofta det går trögt i handfatet i badrummet med hår från alla damer i familjen... :crysmile::heart:
 
19 mm
Den ser intressant ut och vore ett bra tillskott i verktygslådan samt även en pryl att kunna låna ut till grannar i nöd.
 
Svar: 19mm.
Denna apparat kommer kanske att bli mitt favorit verktyg. Ty förutom att det är enormt användbart är något som jag aldrig hade hört talas om...en raritet med andra ord.
 
19mm

Vore kalas att vinna detta pris. När man har köpt genomfört sitt första hus köp i sitt liv. Då vore ju en avloppsrensare kalas att vinna ifall olyckan är framme när man har 100 andra saker som ska lära sig å bo in sig med.
 
Svar: 19mm.
Denna apparat kommer kanske att bli mitt favorit verktyg. Ty förutom att det är enormt användbart är något som jag aldrig hade hört talas om...en raritet med andra ord.
 
E
Svar: 19mm

Jag har tyvärr eviga behov av avloppsränsning, både inomhus och dräneringsrör. Utöver en och annan isärplockning försöker jag hålla undan med kokhett vatten och bikarbonat men det ger inte riktigt önskad effekt. Inte heller mina avloppsrensardanser ger önskvärd effekt. Dyr pryl verkar vara det enda som återstår!
 
19mm

Varför: Jo för det är alltid jag som får ta hand om allt skitgöra...
 
Så här tävlar du:Svar 19 mm
En sån vill väl alla ha, förenklar mycket när det är stopp.
 
Svaret är 19 mm Jag bor i ett 250 år gammalt kalkstenshus på Gotland och har tyvärr ofta stopp i de gamla avloppsrören! Skulle bli superglad över denna avloppsrensare! Mvh Hugo
 
Rätt svar: 19mm

Med en sån här avloppsrensare blir det inte lika skittrist att återigen förlora argumentationen om vem i hushållet som ska rensa avloppet :poop::rolleyes:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.