Hejsan!
Har fått upp ögonen för Vallsjöhus.
Undrar därför om det är någon som har byggt deras hus/Har några erfarenheter av dem?
Priser? Entreprenads former?Kvalitet/Standard?

Vore jätte tacksam för all info jag skulle kunna få om dem och deras hus..
Har funderat på enplansvilla men är även intresserad av o höra från er som byggt andra typer av hus.
 
Vi ska bygga ett egetritat Vallsjöhus under våren. Hör av dig om du vill ha mer info om säljare och kontoret i Norrköping. ;)
 
Hejsan!

Vet du om de levererar hus i hela Sverige? Hur ligger de prismässigt?
Har ni fått kalkyl på erat hus,,? Vilken typ av hus ska ni bygga?Känns prislägetbra i förhållande till andra företag och standarder?

:)
 
Vet ej om de levererar i hela Sverige men de har kontor lite överallt. (kolla hemsidan)

Vi skickade vår ritning på huset till 3 st olika hus leverantörer och Vallsjöhus låg i särklass billigast med likvärdig standard. Bygger som sagt ett egetritat soutterräng hus på 180 kvm. Standarden är hög.
 
Mellan vilka 3 leverantörer valde ni i mellan?

/dempa
 
Skickade till de som verkade mest seriösa av de som vi innan hade haft kontakt med (bra säljare och snabba svar):

1. Myresjöhus
2. Vittjärvshus

Låg mellan 200 - 300 000:- mer i pris än Vallsjöhus.

 
Ok..men törs man fråga vad de kostade med totalentreprenad..hur mycket kan man välja själv som man vill göra,,vissa företag har ju liksom olika block som man kan välja mellan..kanske du tom fick några uppgifter på de olika stegen såsom grundarbetet?stom resning mm.?
Är nyfiken på allt vad jag kan få veta om dem =)
har kikat på deras vallsjö 126..det som jag fastnat för först o främst..men,,man e ju flexibel*S* allt e ju i slutändan en fråga om pris ,kvalitet o tid/eget jobb..
;)
 
Fördelen med Vallsjöhu som jag ser det är att du kan skräddarsy helt hur du vill ha ditt hus. Både i form av tillbehör och eget arbete.

Ska skriva på vår slutbeställning i morgon så skriv gärna här i forumet om ni har några fler konkreta frågor om Vallsjöhus så kanske jag kan svara på dem!
 
Gör en sökning på "vallsjöhus" så kommer du hitta ganska mycket information, det är ju inte den mest diskuterade tillverkaren men det som sägs är vanligtvis positivt
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.