19mm är svaret.
Här behövs all hjälp man kan få, att rensa avlopp hamnar långt ner på att göra listan... så ett stopp kommer väl snart som ett brev på posten
 
19 mm

Har en stor duschkabin jag knappt kan rubba och mu rinner vattnet ur den väldigt långsamt. Denna maskin skulle lösa det och jag skulle bli hjälte hos min fru
 
Hej,
Det är 19mm.
Att ha en sådan maskine är att vara bered för oväntade akuta händelser. (man ska vara ett steg före så gott så man kan)
Med vänlig hälsning,
 
Svaret är 19 mm.
Den skulle komma väl till pass nu när mitt avlopp i köket börjat att gurgla.
Och det skulle vara en välkommen gäst till resten av mina Ryobi-maskiner.

Lycka till alla andra tävlande.
MVH
Anders T
 
19mm

because im worth it (och skulle ha stor nytta av den i mitt nyinköpta hus! )
 
19 mm

Stopp i köksavloppet på julaftonen och 20 släktingar i salongen som förväntar sig en traditionell heldag med mat mys och tomte. Snacka om hög stressfaktor. Det vill jag inte uppleva igen, så en sån här fin maskin liggande på lut hemma för att tas fram vid behov vore underbart.. För stopp blir det garanterat igen någon gång när det är högst olämpligt.
 
Svar: 19 mm
Motivering: Det blir alltid stopp i köksavloppet när man minst av allt vill. Oftast i julhelgen när släkten är på besök.
Med en sån här maskin tror jag jobbet går mycket snabbare och jag kan fira jul med släktingar och vänner istället för att frysa utanför och lukta på avloppet.
 
Sten och betong-villa byggd 1965. Ofta småstopp.
19mm
 
Svar: 19mm
Varför ska just jag få den här?
Egoistiska svaret är att varje nytt verktyg hemma gör mig barnsligt förtjust, det mindre själviska svaret är att med en sån här kanske jag inte behöver störa min nu 83-åriga granne (fd röris) varje gång det blir stopp i våra gamla gjutjärnsrör...
 
Hej!

1. Minsta rördiametern är 19 mm.
2. Det här verktyget är precis vad jag behöver! Snabbt, enkelt och inte minst miljövänligt! Ett perfekt verktyg på vår gamla skånegård (plus att den passar i min övriga samling av Ryobi-verktyg...)/Hälsar Pierre
 
19mm

Skulle vara bra när behov uppstår vår kolonistuga! Älskar Ryobi, vore trevligt att utöka vårt sortiment !
 
Svaret är 19mm.
När man har två tjejer hemma, båda med långt och fint hår, så är stopp i avloppet väldigt vanligt. Att rensa avlopp kan vara något av det tråkigaste att göra och det är ju inte mina fina tjejer som tar på sig det ansvaret. Så om man har bra grejer blir jobbet lite roligare. Har många ryobiverktyg hemma som jag är väldigt nöjd med.
Mvh
Andreas
 
Svar: 19mm

Vi ska alldeles strax köpa en gård på landet med egen avloppsbrunn och gamla stammar. Eftersom jag lever med tre kvinnor Med långt hår i hushållet (fru och två barn) och själv har långt skägg så behöver jag absolut en sådan. Det kommer att bli stopp Fler än en gång.
Man med glasögon och ett mycket långt skägg i rutig skjorta i hemmiljö.
 
19 mm
Den rensaren skulle, förutom att fylla ett uppenbart hål i min maskinpark, underlätta avloppsrensningen i den gamla villans alla avlopp. Samt göra jobbet roligare! Det tycker jag om.
 
19mm

Just nu går jag loss med vaskrensare och kaustiksoda ett par gånger i månaden här hemma. En ordentlig avloppsrensare hade gjort jobbet ordentligt - samtidigt som mina övriga Ryobi-prylar hade blivit glada av en ny gröngöling i arsenalen!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.