Jag tillhör de som kategoriskt blockerar all reklam, jag skyr det som pesten.
Jag anser att det generellt är en otroligt smutsig finansieringmodell för en tjänst eller produkt.

Varför erbjuds inte nån variant av "premium-medlemskap" där antingen en engångs eller löpnade avgift befriar användaren ifrån reklam?

Det är givetvis inget som jag ligger sömnlös över, men det skulle kännas bättre att slippa den känsla av snyltande som jag ibland får i dagsläget.
 
  • Haha
jonmo
  • Laddar…

Bästa svaret

Du har inte provat länken uppe till höger?
En hand som använder en skruvmejsel för att justera en dörrspärr.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
jonmo och 2 till
  • Laddar…
Ställer mig i skamvrån.... Hittade nån liten stund efter att jag gjorde tråden...
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
K Kasken skrev:
Jag tillhör de som kategoriskt blockerar all reklam, jag skyr det som pesten.
Jag anser att det generellt är en otroligt smutsig finansieringmodell för en tjänst eller produkt.

Varför erbjuds inte nån variant av "premium-medlemskap" där antingen en engångs eller löpnade avgift befriar användaren ifrån reklam?

Det är givetvis inget som jag ligger sömnlös över, men det skulle kännas bättre att slippa den känsla av snyltande som jag ibland får i dagsläget.
För en månad sedan lanserade vi Byggahus Premium som gör att du slipper annonser och får tillgång till förbättrad trådfiltrering. Jag föreslår att du testar vår premiumtjänst, antingen genom att betala 39 kr/månad (med autoförnyelse men du kan säga upp den när som helst) eller swisha 399 kr för ett helt år.
https://www.byggahus.se/premium

Hmm.. Syns inte länken uppe i högra hörnet för just adblockanvändare eller är det så att man bara inte tittar där?
 
G
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
För en månad sedan lanserade vi Byggahus Premium som gör att du slipper annonser och får tillgång till förbättrad trådfiltrering. Jag föreslår att du testar vår premiumtjänst, antingen genom att betala 39 kr/månad (med autoförnyelse men du kan säga upp den när som helst) eller swisha 399 kr för ett helt år.
[länk]

Hmm.. Syns inte länken uppe i högra hörnet för just adblockanvändare eller är det så att man bara inte tittar där?
Den syns, men smälter in med "allt annat", inget som direkt står ut.
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Hmm.. Syns inte länken uppe i högra hörnet för just adblockanvändare eller är det så att man bara inte tittar där?
I detta fall var det enbart slarv av mig, till mitt försvar kan jag kanske hävda att den liksom "smälter in" i bakgrunden, det är inget som uppenbart drar uppmärksamheten till sig så att säga.
Kanske nån avvikande färg? Eller en sån stjärna "nyhet" i hörnet typ?

Bra att det finns hur som helst, intressant o höra utvärdering hur detta utvecklar sig.
 
Varför inget livstidmedlemskap?
 
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Hmm.. Syns inte länken uppe i högra hörnet för just adblockanvändare eller är det så att man bara inte tittar där?
Webbforum med "POPULÄRT I FORUMET" meny och en röd "PREMIUM" knapp.
 
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Syns inte länken uppe i högra hörnet för just adblockanvändare eller är det så att man bara inte tittar där?
Ni får nog "bygga om" länken till en liten flashig reklamfilm full med ögongodis och lockande musik... :oops::p:devilish: Eller kanske inte...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.