Hej,

Orkar ni vänta ett par veckor kan jag lova riktigt bra och billiga (mindre än halva priset mot liknande i Sverige) portar levererade helt enligt era egna önskemål vad gäller dimension och färgval (NCS eller RAL). Portarna ser ut som som en snyggare variant av Crawford Euroline och är isolerade 45mm. I Stockholms området kan även hjälp med installation tillhandahållas.

Är ni intresserade kan ni svara mig med direktmeddelande.

Mvh

David



 
Du har ett private PM BobBuilder ...
 
BobBuilder : jag väntar på info om det du skrev angående garageportar. Jag har inte fått nått mail med bilder och info om garageportarna du pratade om. Vore kanon om man kan få info och om det fortfarande gäller.
 
Hej,

Ledsen för dröjsmålet. Varit ute och rest.

Du bör ha fått ett mail med info!

Mvh

David
 
BobBuilder : Jag har dessvärra inte fått nått mail med info och bilder :(
 
Tyvärr lyser BobBuilder med sin frånvaro, han hade ett alternativ till Crawfoord och Hörmann till halva priset. Har varken fått mail med information och bilder eller nått privat ännu .. väntar !!
 
Jag har fått svar via mail men priset var inte det utlovade......min portstorlek som kostar 22.000:- i den lokala bygghandeln skulle han ha 16.000:- för.
 
Hej,

Maze, jag är ledsen för usel respons. Har precis flyttat in i mitt nya hus och har inte haft tillgång till Internet... Jag skickar bilder omgående. Minns inte var du bor men bor du i Stockholm så får du gärna komma och titta på en uppsatt port.

Jesca, 16000 var inklusive frakt utanför Stockholmsområdet och är precis som du säger inte halva priset men dock inte långt ifrån. En Euroline i det format du efterfrågade kostar ca 28000 hos Arlanda Snickerifabrik. Om du får den för 22000 hos din lokala handlare är det bra men du får nog förbereda dig även på en transportkostnad förutom att du då också betalar 6000 mer än vad du skulle göra hos mig.

Fördelen med den port jag from nu aktivt kommer börja sälja är, förutom priset, också att man kan få den i vilken färg man vill (enligt NCS eller RAL) men också en betydligt snabbare leveranstid. En annan inte helt ointressant fördel är också fjädrarna som är bättre placerade (i ovankant) ur säkerhetssynpunkt än en jämförbar Crawford.

Till er andra som inte fått svar kommer jag att ta kontakt med er personligen så får ni själv avgöra om ni tycker skillnaden är intressant nog även om den i alla storlekar inte är på pricken halva priset.

Med vänlig hälsning

David
 
Maze,

Jag skickade ett meddelande till dig den 18 Maj såg jag nu... Om du inte fått det borde jag fått det tillbaka...

Skicka ett mail till mig på david@connectingtrends.com så skickar jag ett svar per vändande mail med infon igen.

Mvh

David
 
BobBuilder .. skickat mail till dig nu.
 
Hur har det gått för alla med garageportar? Håller på att bygga hus i Umeåområdet och är själv inne på en 5.5m bred från Hörmann. Är tacksam för lite tips om var och hur man kan få tag i en bra port till rätt pris (man vill gärna spara en och annan krona där man kan då ett hus kostar en hel del att bygga).
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.