Immobil Immobil skrev:
[länk]
Den med 4 plattor 6600
 
A
Den för 489.-
 
Du skriver att barnlåset går igång när du kopplar in spisen. Har du lyckats stänga av barnlåset? På vissa spisar kan det vara väldigt svårt att komma förbi den delen.

En annan sak som jag vet vissa har råkat ut för. Om det finns klocka på spisen så måste man på vissa modeller ställa klockan. Om man inte gör det så fungerar ingenting. Tror att det beror på vissa spisar finns möjlighet att få spisen att starta på givet klockslag. Därmed viktigt att klockan går rätt. Eftersom det är samma styrelektronik även i spisar utan den funktionen, så kan man då få ett orimligt beroende till klockan.
 
  • Gilla
brfbo
  • Laddar…
H hempularen skrev:
Du skriver att barnlåset går igång när du kopplar in spisen. Har du lyckats stänga av barnlåset? På vissa spisar kan det vara väldigt svårt att komma förbi den delen.

En annan sak som jag vet vissa har råkat ut för. Om det finns klocka på spisen så måste man på vissa modeller ställa klockan. Om man inte gör det så fungerar ingenting. Tror att det beror på vissa spisar finns möjlighet att få spisen att starta på givet klockslag. Därmed viktigt att klockan går rätt. Eftersom det är samma styrelektronik även i spisar utan den funktionen, så kan man då få ett orimligt beroende till klockan.
Barn låset går att hantera dock händer inget mer än så, om det visar en klocka så blir säker mycket lättare
 
Blinkar inte timer symbolen då?
 
H håbbe1961 skrev:
Blinkar inte timer symbolen då?
Nej ingenting
 
Vad lyser på ovansidan , ingenting där heller ?
 
H håbbe1961 skrev:
Vad lyser på ovansidan , ingenting där heller ?
Nej
 
Goransorany2020 Goransorany2020 skrev:
Nej
Bara när man koppla socket då pippar den och lyser barn låset i den här symbolen Lo
 
tryck på + och - på timer samtidigt. Då brukar min spis starta
 
  • Gilla
brfbo
  • Laddar…
H håbbe1961 skrev:
tryck på + och - på timer samtidigt. Då brukar min spis starta
Jag försök men inget händer
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.