Vi har också blivit lurade. Har polisanmält och de tog emot anmälan och har också ringt upp igen. Den här Jonas verkar involverad i flera verksamheter bla behandlingshem som får betalt av kommunerna så det finns verkligen anledning att anmäla! Säger polisen att det inte finns några anmälningar så är det helt fel. Vi kommer kontakta dem igen idag efter att ha läst det här och höra vad som händer med anmälan.
 
Jag blev också lurad.
Har polisanmält, hänvisade till denna tråden. Att det var fler som var drabbade verkade vara bra ur anmälningssynpunkt. Annars trodde polisen jag pratade med att detta låg nära ett civilrättsligt fall.
Banken (Swedbank) har godkänt min reklamation och ska betala tillbaka mina pengar.
 
Jag har nu gjort en reklamation och fått tillbaka pengarna. Hoppas polisen får tag i de ansvariga för detta. Många som är drabbade tyvärr :/
 
Vi har också fått tillbaka pengarna och haft ytterligare kontakt med polisen.
 
Hej.Jag blev lurad av Värmestugan när jag beställde pellets,fick aldrig någon pellets.Polisanmälde detta,men dom la ner ärendet.Jag hade också reklamerat det hos banken.Idag fick jag ett mejl från Handelsbanken att dom hade betalat igen pengarna.Nu får man gå vidare och hoppas att dom får stopp på Värmestugan.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.