B
Onsalakorven andr.ljung skrev:
Det går inte ladda upp något idag, BH bara kraschar... nåja, nu är det Fredag!
iOS14 och BH appen?
 
  • Gilla
Peter2400
  • Laddar…
Stefan Bengtsson Stefan Bengtsson skrev:
Fick 20 minuter över i går kväll medan pannkakan stod i ugnen. Passade på att sätt in nya ytterdörren.[bild]
Det är sådär man ska renovera en sekelskifteslägenhet! :rofl:
 
Den gamla dörren ser betydligt äldre ut än sekelskiftet? :thinking: Snarare nåt från förra årtusendet.
 
  • Gilla
fahlis
  • Laddar…
Onsalakorven andr.ljung skrev:
Det går inte ladda upp något idag, BH bara kraschar... nåja, nu är det Fredag!
En BH som bara kraschar??
 
  • Haha
  • Gilla
Maria T och 3 till
  • Laddar…
Ända sedan jag var ett litet barn har jag varit rädd att det är någon under min säng, så jag gick till en psykolog...
"Jag har problem. Varje gång jag går och lägger mig tror jag att det finns någon under den. Jag är rädd..... Jag tror jag blir galen!"
”Låt mig få ta hand om dig i ett år,” sade psykologen. "Kom och prata med mig tre gånger i veckan så skulle du kunna bli av med denna rädsla .."
"Hur mycket tar du betalt?"
"800 Kr per besök', svarade psykologen.
"Jag sover på det ..." svarade jag.

Sex månader senare träffade psykologen mig på gatan.
"Varför kom du inte för att träffa mig, om den fruktan du har?" frågade han.
"Tja, 800 Kr per besök, tre gånger i veckan under ett år, är väldigt mycket pengar! En bartender botade mig för 100 Kr. Jag var så glad att ha sparat alla dessa pengar, så jag åkte och köpte en ny bil till mig själv!"
"Är det så!" Med lite attityd i rösten sa han, "och hur, om jag kan få fråga, botade en bartender dig?"
"Jag köpte en stor öl och berättade om mitt problem. Han sa att jag skulle såga bort benen på sängen - Det är ingen därunder nu!!!"

Alltid bra att alltid få en andra åsikt.
 
  • Gilla
  • Haha
em72 och 11 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
Den gamla dörren ser betydligt äldre ut än sekelskiftet? :thinking: Snarare nåt från förra årtusendet.
D.v.s minst 21 år gammal …
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
Nötegårdsgubben och 3 till
  • Laddar…
Fredagsfräckis
Tre kvinnor, en singel, en förlovad och den tredje gift, bestämmer att de ska tekniskt pröva hur man bäst kan förföra en man. De bestämmer att, samma kväll ska de ta på sig en svart body i läder, högklackade skor och välmålade ögon som är förföriska och i den utstyrseln ta emot mannen när han kommer hem...

Dagen efter samlas de igen för att höra hur det har gått!
Singeltjejen: Så fort min date öppnade dörren och såg mig i läderbodyn och högklackat skrek han som en vilde och vi älskade fyra gånger på raken, direkt på golvet...

Den förlovade tjejen: Jag tog på mig bodyn, de högklackade skorna och sminkade mig sexigt, men det kändes lite pinsamt att stå där nästan naken, så jag tog på mig en pälskappa som jag hämtade i garderoben. När han kom hem, öppnade jag pälskappan så han kunde se vad jag hade under. Han blev tokig och skrek av lycka, kysste mig överallt, vi gick till sovrummet och älskade två gånger på raken…

Den gifta tjejen: Jadu (med en besviken ton), jag tog också på mig läderbodyn och skorna. Sminkade mig mer än vanligt och kände mig snygg. När gubben kom hem, slängde han sig på soffan, tog tv-kontrollen i handen och ropade:
- Hörru Batman, vad blir det för mat idag???
 
  • Gilla
  • Haha
Willewonka och 11 till
  • Laddar…
Det var anatomilektion på den gamla goda tiden. Professorn frågade den kvinnliga studenten:
–Vilket organ i kroppen kan bli upp till tio gånger så stort när man blir upphetsad?
Studentskan rodnar djupt och svarar med indignerad stämma;
–Sådana oanständiga frågor vägrar jag att svara på!
Frågar går då vidare till nästa student, som ger det korrekta svaret "Pupillen i ögat"
Professorn vänder sig då till den kvinnliga studenten:
–Fröken Svensson. Ert svar får mig att dra tre slutsatser,
För det första: Ni har inte läst på dagens läxa.
För det andra: Ni har en ovanligt snuskig fantasi.
För det tredje: Ert framtida äktenskap kommer att bli en mycket stor besvikelse.
 
Redigerat:
  • Haha
  • Gilla
em72 och 5 till
  • Laddar…
thomas33 thomas33 skrev:
Fredagsfräckis
En lastbilschaufför plockade upp en riktigt läcker brud som liftade.
Efter några mil frågar han henne vad hon heter.
- Juni, svarade hon och såg lite generad ut.
- Aja, skäms inte över det, sa chauffören. Jag heter Olle Nysnö.
Sedan blev det helt tyst.
Efter några mil till ler chauffören med hela ansiktet och säger:
- Visst hade det varit fint med 25 cm nysnö i juni...
Tidsstämpeln säger att du knapp orkade vänta till fredag.
 
  • Gilla
  • Haha
Byggdjuret och 3 till
  • Laddar…
H huggan skrev:
Tidsstämpeln säger att du knapp orkade vänta till fredag.
idag 00:38 är väl fredag???:rofl:
 
  • Gilla
Tokslut och 1 till
  • Laddar…
Soldater i stridsutrustning i stadsområde med text som ironiserar över Girl Scouts försäljningsmetoder.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
em72 och 11 till
  • Laddar…
Två kvinnor som skrattar och pratar med pratbubblor med text, på en suddig stadsgata i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Maria T och 6 till
  • Laddar…
G
thomas33 thomas33 skrev:
idag 00:38 är väl fredag???:rofl:
Inte för mig. Jag måste "sova" mellan för att dagen ska ändras. Såvidare jag inte är på jobbet och "missar sov-tiden", då byter dygnet automagisk nånstans runt 5-6 :D
 
Och jag som gick runt i tron att ett dygn har 24 timmar. Så fel man kan ha.

;)
 
  • Gilla
thomas33
  • Laddar…
thomas33 thomas33 skrev:
idag 00:38 är väl fredag???:rofl:
Därav knappt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.