Någon som har kyl och frys från Ikea?
Jag menar de hela. Är ni nöjda?
Tar gärna emot tips på bra kyl o frys.
Mitt krav är stilren, energisnål och tyst.
 
Jag har de integrerade Frysa och Frostig. Har haft dem nu i 2 boenden. Inga konstigheter.
 
  • Gilla
Margus68
  • Laddar…
Margus68 Margus68 skrev:
Någon som har kyl och frys från Ikea?
Jag menar de hela. Är ni nöjda?
Tar gärna emot tips på bra kyl o frys.
Mitt krav är stilren, energisnål och tyst.
Ni kanske redan har köpt från IKEA. Men vi köpte Ikeas frysa och frostig kyl och frys (whirlpool som tillverkare). Kylen fungerade helt ok men frysen var total katastrof. Vi bytte 3 trasiga frysar sedan fick vi nog. Vi pratar helt nya frysar. Frys nr 1 lät otroligt högt, Ikea skickade en tekniker som konstaterade att ngt var fel på den. Frys nr 2 kommer transport skadad. Frys nr 3 läkte gas så det vart aldrig tillräckligt kallt. Vi bad Ikea hämta deras hemska vitvaror från oss. De fick ta kylen med eftersom man vill ha samma märke o modell på både kyl o frys. Vi köpte kyl o frys från Siemens för nästan samma peng. Otroligt tysta och vi är väldigt nöjda! Jag rekommenderar inte att man köper vitvaror på Ikea. Lycka till
 
B Banito skrev:
Ni kanske redan har köpt från IKEA. Men vi köpte Ikeas frysa och frostig kyl och frys (whirlpool som tillverkare). Kylen fungerade helt ok men frysen var total katastrof. Vi bytte 3 trasiga frysar sedan fick vi nog. Vi pratar helt nya frysar. Frys nr 1 lät otroligt högt, Ikea skickade en tekniker som konstaterade att ngt var fel på den. Frys nr 2 kommer transport skadad. Frys nr 3 läkte gas så det vart aldrig tillräckligt kallt. Vi bad Ikea hämta deras hemska vitvaror från oss. De fick ta kylen med eftersom man vill ha samma märke o modell på både kyl o frys. Vi köpte kyl o frys från Siemens för nästan samma peng. Otroligt tysta och vi är väldigt nöjda! Jag rekommenderar inte att man köper vitvaror på Ikea. Lycka till
Hej vilken modell köpte ni från siemens
 
A Annahe25 skrev:
Hej vilken modell köpte ni från siemens
Hej! Kylen heter Siemens KI81RAF30 och frysen Siemens GI81NAE30. Vi beställde från tretti.se och brukar ha Siemens kampanjer då och då. De hade bra koll på vad som passade med Ikea kök. Mycket bra service! Lycka till!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.