Svar: Push&Clean är en semi-automatisk filterrengörningssystem för att möjliggöra fortsatt hög sugförmåga

Vore perfekt i vår fortsatta renovering av vårt 30-talshus och allt slipdamm och spån det innebär och användning i källaren för arbeten med kapsågen och för städning av källaren
 
Push&Clean är en semiautomatisk renblåsningsmetod av filtret.


Vid förra lilla renoveringsprojektet använde jag vår vanliga dammsugare till att suga upp en del gipsdamm vilket gjorde att det gick sönder. Nu har vi köpt en ny dammsugare och den är off limits för allt som involverar renovering så en nilfisk grovdammsugare hade varit perfekt!
 
En funktion för att blåsa rent filtret i dammsugaren.

Håller på att bygga nytt garage och den gamla dammsugaren försvann i flytten, skulle vara guld värt med en ny!
 
Svar: Push&Clean är ens semiautomatisk metod för att rengöra filtret genom att skapa en luftpuls, som träffar filtret inifrån och ut.

Jag vill vinna för att jag verkligen vill ha en grovdammsugare, helt enkelt. Den skulle underlätta livet för mig och sambon i vår renoveringsbubbla i vårt älskade hus.
 
Svaret : Push&Clean är ens semiautomatisk metod för att rengöra filtret genom att skapa en luftpuls, som träffar filtret inifrån och ut.

Motiveringen är väll att vi har precis köpt ett nytt hus (Vårat första) Och när man flyttar till nytt hus från lghn är det mycket inköp i början o damsugare till källaren/Garaget har helt enkelt inte prioritering så vi har en gammal "vanlig" som är helt värdelös så bättre med sopborsten. O i renovering (ska bygga två badrum göra om 3 andra rum och göra iordning källare etc) skulle den passa perfekt!
 
Svar: Push & Clean är ett filterrengöringssystem enkelt sagt, som gör att man inte behöver byta filter lika ofta, smart!

Motivering:
Har en Nilfisk GD70 sen 30 år minst, ingick i köpet av stugan som en sidovinst.
Dessa maskiner håller hur länge som helst och visar att gammal är äldst.
Har dock två barn som ska ärva, behöver en ny Nilfisk, så inte deras relation ska kärva.
 
  • Äldre modell av Nilfisk dammsugare i silver, från ca 30 år sedan, med påslöst filterrengöringssystem.
Svar: Det är en filterrengöringsmetod som man kan använda för att Slippa byta filter så ofta och på så sätt spara på miljön.

Jag skulle verkligen behöva en ny dammsugare då min grovis brann upp och jag har både grovkällare, vind och bod som måste städas men utan grejer blir det svårt.
 
Push&Clean är en semiautomatisk metod för att rengöra filtret.

Jag ser genast en massa användningsområden!
Klockrent vore det att enkelt kunna dammsuga ur det sista vattnet vid rengöring av spabadet. Slippa kladda med trasa och hink... spotta och svära. Ha ha... Hoppas på en extra bra fredag! (y);)
 
Push&Clean funktionen gör rent filtret. Denna funktion är en semiautomatisk metod för att rengöra filtret genom att skapa en luftpuls, som träffar filtret inifrån och ut.

Så lätt att få det rent och snyggt, när man kan suga både vått och torrt helt tryggt.
 
Svar på frågan: Push&Clean är en funktion för att rengöra filtret. Denna funktion är en semiautomatisk metod för att rengöra filtret genom att skapa en luftpuls, som träffar filtret inifrån och ut.

Motivering: Då jag fräser, sågar och slipar skulle dammet med denna sluta yra och ögonen skulle inte längre bli röda.
 
Svar på frågan: Push&Clean är en funktion för rengöring av dammsugarens filtret. Denna funktion är en semiautomatisk metod för att rengöra filtret genom att skapa en luftpuls, som träffar filtret inifrån och ut.

Morivering:

När jag i försättningen med min cirkelsåg sågar,

Kommer dammet inte längre vågar,

Mitt ansikte längre plågar,

utan dammet med glädje in i Nilfisk dammsugaren ned-åkar
 
Tack alla, för era svar och motiveringar. Det är tydligt att väldigt många chansar och använder sin vanliga dammsugare även till grovrengöring. Förståeligt, jag har själv gjort sammalunda... Man lär sig den hårda vägen att det inte är en bra idé!
Vinnare idag blev @avdpos, som renoverar ett hus från 1965, där det finns utrymmen som stått stilla sedan huset byggdes... Grattis säger vi och hoppas resultatet blir fint.
 
Tackar säger jag!
Bifogar en bild på golvet i rummet som enligt vissa av de gamla planlösningarna jag funnit kallas "Bastu".
Är inte platsen där jag skulle sätta mig i dagsläget..


hvefDugdDsi7v2q6A
 
  • Förstört golv i ett orenoverat rum med tegelvägg, betongblock och byggavfall.
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.