Push & Clean är ett filterrengöringssystem med en semiautomatisk filterrengöringsmetod för att rengöra filtret genom att skapa en luftpuls, som träffar filtret inifrån och ut.

Jag tänkte investera i en grovdammsugare så att det blir rent där hemma,
inte bara inne i huset men det är en annan femma!
I garaget och bilen skall det äntligen bli rent och snyggt,
med en Nilfisk grovdammsugare kommer det att kännas fräscht och tryggt!

:cool::ok:
 
Push & clean är ett filterrengörningssysten som skapar en luftpuls som rengör filtret inifrån.

På en liten gård i förändring är en grovdammsugare precis vad som behövs. Då kan den gamla vanliga damsugaren slippa plågas vid diverse projekt, och få ägna sig vid sin ursprungliga syssla, hålla insida av huset rent !
 
Svar: Det är en semiautomatisk filterrengöringsmetod som skapas genom en luftpuls, som träffar filtret inifrån och ut.

Med en ordentlig dammsugare skulle det gå att få ordentligt rent i vår pelletspanna. Och då kanske även hustrun ger sig på att tömma och städa den
 
Svar: Push&Clean är en semiautomatisk metod för att rengöra filtret genom att skapa en luftpuls, som träffar filtret inifrån och ut.

Motivering: För att vuxna barn med respektive samt gamla föräldrar ska kunna bo och umgås med oss på vår gamla släktgård, där utrymmet i vårt gamla hus på 80 kvm inte räcker till åt alla, vill vi skapa egna krypin för dem i den gamla ladugården som just nu innehåller diverse skrot, damm, smuts, spindelväv, halm samt annat oidentifierbart. En grovdammsugare hade definitivt varit en bra början på det projektet.
 
Svar på frågan: Push and clean är en semiautomatisk filterrengöringsmetod.


Motivering: Har nyligen påbörjat en större renovering av huset och står idag utan damsugare (sopning som gäller).
En ordentlig grovdammsugare hade verkligen underlättat och sparat tid.

Hoppas på tur!
 
Push&Clean är en smart funktion för att rengöra filtret. Denna metod är semiautomatisk och rengör filtret genom att skapa en luftpuls, som träffar filtret inifrån och ut.

Fick precis frågan av mina föräldrar vad jag önskar min när jag fyller år - Svarade grovdammsugare! Precis vad man behöver i garaget som nybliven husägare med alla projekt som görs, i bl.a. i garage, på vinden och i källaren.
 
Push&clean är en semiautomatisk rengöring av filtret genom en ”luftpuls”.

Tappade min gamla grovdammsugare i sjön när jag höll på i båten.... Behöver en ny!
 
Svar: Push&Clean är en filterrengöringsmetod som rengör filtret semiautomatiskt med en luftstöt för att få bort smuts inifrån.

Motivation: Nilfisk grovdammsugare hade varit en dröm för allt torrt och vått som måste städas inför höst och vinter.
 
Push&Clean är en semiautomatisk funktion för att rengöra filtret i dammsugaren.
En grovdamsugare blir perfekt att koppla till kapsågen och slippa en massa sågspån och damm i garaget.
 
Svar: Push&Clean är ens semiautomatisk metod för att rengöra filtret genom att skapa en luftpuls, som träffar filtret inifrån och ut
Skulle sannerligen behöva en sån här grovis. Vår vanliga lilla dammsugare tvingas utföra alla möjliga uppdrag som den egentligen är alldeles för fin i kanten för. Färgflagor, garagedamm och bildammsugning vore schysstare att överlämna till en snygg Nilfisk.
 
Att det är en blåsfunktion.

Tänk att få kunna rengöra mina föreldras bilar ordentligt. Hög tid att ge tillbaka!

Mvh
 
Fråga: Vad innebär Push&Clean?
Svaret: Denna funktion är en semiautomatisk metod för att rengöra filtret genom att skapa en luftpuls, som träffar filtret inifrån och ut.
Damsugare med stora hjul, lång slang, pusch&clean, blåsfunktion m.m vill man bara ha!
 
Paddannn
Push&Clean är semiautomatisk metod för att rengöra filtret genom att skapa en luftpuls, som träffar filtret inifrån och ut.

Denna sugmaskin borde bli min då jag nu använt min gamla Electrolux UltraSilencer allt för många gånger i mitt garage och nu har den börjat säga ifrån med att både låta som en UltraAmplifier och lukta som ett majbål.
Så för att inte riskera en eldsvåda en dag, tänkte jag att om Byggahus.se vill stå för en grovdammsugare så kan jag köpa mig en ny dammsugare som kan sköta hundhår och annan lättare smuts utan risk dammexplosioner.
Tack :giggle:
 
Push&Clean är en semiautomatisk metod för att rengöra filtret genom att skapa en luftpuls, som träffar filtret inifrån och ut.

Har tröttnat på sopborsten som använts till att så många gånger frenetiskt försöka skuffa bort allt finspånigt damm i garaget, och med ett resultat som är halvtillfredsställande. Det vore förträffligt att kunna göra rent och fint med en ordentlig dammsugare istället!
 
Push&clean är en semiautomatisk filterrengöring vilket minskar risken för att filtret lägger igen.

Jag skulle behöva ersätta min trasiga cotech grovdamsugare och denna skulle vara ett stort lyft. För min familj skulle det innebära att de slipper höra svordommar över den gamla samt att det blir renare nu när vi renoverar hemma!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.