Push&Clean är en semiautomatisk metod för att rengöra filtret genom att skapa en luftpuls, som träffar filtret inifrån och ut

Med en halv etablerad gräsmatta och två barn som gärna gör utgrävningar bland de leriga/sandiga delarna hade det varit kanon att sanera groventren som allt som oftast ser ut som ett grustag :)
 
Push and Clean gör så att, med hjälp av en knapptryckning, att dammet flyttar sig genom pulserande luftströmmar och du får en bra sugfunktion igen.

Här är vi nyinflyttade i en gammal skolbyggnad från 1926, i helgen började vi riva ut ved och allt annat från det gamla pannrummet, efter att borstat, skyfflat och avverkat en vanlig dammsugare som snabbt gav upp hade det varit super med en dammsugare som faktiskt klarar vår kommande renovering!
 
Push&Clean är en semiautomatisk metod för att rengöra filtret genom att skapa en luftpuls, som träffar filtret inifrån och ut.

Det hade varit fantastiskt att vinna en sådan här fin grovdammsugare för att kunna städa vår nybyggda altan!
 
Push & Clean är en semiautomatisk filterrengöringsmetod vilket fungerar genom att en luftpuls skapas och träffar filtret inifrån och ut.

I slutet av semestern fick vi stopp i avloppet och det han trycka upp en del geggvatten i bastun i källaren som ej rann undan. För att få bort det värsta innan spolbilen skulle dyka upp så fick våran gamla grovdammsugare arbeta (vilket inte var den mest briljanta av idé man haft), det gick bra tills det kom vatten in i motorn och den dog. Tilläggas bör att vi bor i ett 60-tals hus med många framtida renoveringar :)
 
Svar: Push&Clean är en semiautomatisk metod för att rengöra filtret genom att skapa en luftpuls, som träffar filtret inifrån och ut.
Med ett garage som ser ut som f-n bara för att jag använt kap/ger sågen inomhus så ligger det nu spån överallt.
Behöver ut med allt och göra en rejäl städning med denna toppen dammsugare så jag sedan kan få det fint igen :)
Min fru hälsar att hon behöver en bra dammsugare med lång räckvidd när hon ska städa bilarna :)
Hoppas...hoppas.....fyller ju faktiskt år till helgen :)
 
  • Push&Clean filterrengöringssystem är en semiautomatisk filterrengöringsmetod.
  • Köpte villa igen efter många år i lägenhet, sålde undan alla mina verktyg när jag flyttade till lägenheten. Nu behövs många av verktygen igen, för det finns ju alltid att göra i ett hus!
 
Push&Clean är en semiautomatisk metod för att rengöra filtret genom att skapa en luftpuls, som träffar filtret inifrån och ut.

Som nybliven husägare har jag också fått ta rollen som nybliven hemmafixare. Precis införskaffat Cirkelsåg och slipmaskin och fått lära mig att det dammar något in i hel...e! Nilfisk grovdammsugare skulle vara perfekt då det kommer bli stora renoveringar och mycket hemmafix framöver.
 
Rätt svar: Det är en semiautomatisk filterrengöringsmetod!

Ska renovera huset här framöver och grabben på snart 3 år älskar att hjälpa till och då vore det ju fantastisk om vi vann denna skönhet så han kan hjälpa att städa upp med en riktig kvalitetdammsugare från Nilfisk! ✨
 
Svar: Push&Clean är en semiautomatisk filterrengörningsfunktion som rensar filtret med en knapptryckning

Motivation: Har otaliga gånger funnit mig i ett behov av en grovdammsugare, men varit för snål för att köpa en. T.ex när vi bodde i lägenhet på 41m2, stod och renoverade gamla fönster till ett större växtskåp. Det blev en lägenhet full med damm. Eller när vi precis flyttat till huset och renoverade bord och stolar, åter igen slipdamm över allt. Men, framförallt nu när vi bygger garage i lättbetong, damm och skit överallt, men man är fortfarande för snål för att köpa en. Så om vi vann denna så skulle ni bespara oss huvudvärken med att köpa den billigast och sämsta i ert test och istället få något som verkligen funkar!
 
Hej. Det är ett sätt för grov dammsugaren att rengöra sitt filter enkelt.

Har tidigare använt Nilfisks grov dammsugare samt alltid köpt in deras dammsugare till hotellet som jag arbetat på i många år. Önskade mig alltid en grov dammsugare även hemma då den är mycket användbar i olika rengörings jobb. Hälsningar Jaana
 
Svar: Push&Clean filterrengöringssystem - en semiautomatisk filterrengöringsmetod

Håller på att renovera mitt fritidshus från källare till vind, och har nu slitit ut 2 äldre dammsugare så en riktig Grovdammsugare skulle underlätta jobbet avsevärt för mig.
 
Det är en semiautomatisk funktion för att rengöra filtret genom att skapa en luftpuls, som träffar filtret inifrån och ut.

Denna våt-/torrsugare skulle underlätta renovering av vårt torp samtidigt som vi bor i huset: vinden, fönstren, köket, och inneväggarna. Efter det jobbet ska vi göra klart vårt nya hus som blir endast stomrest.

Tack!!
 
Svaret är en semiautomatisk filterrengöring vilket innebär att filtret rengöres med luftpuls.
Jag har köpt två grovdammsugare, först en från Biltema och därefter en av märket Einhell, och jag är inte helt nöjd med någon av dom. När jag såg att vår son köpt den aktuella Nilfisken, insåg jag att den jag borde ha köpt är just denna. Eftersom jag redan har två dammsugare kan jag av ekonomiska skäl inte gå och köpa en tredje. Jag är i behov av en bra dammsugaren i min snickarbod i källaren.
 
Semiautomatisk filterrengöring, svinbra om man kopplar dammsugaren till bordssågen alternativt använder den när man byggstädar.
Den hade suttit fint i mitt husbygge, viktigt att hålla rent!
 
Push&Clean är en semiautomatisk metod för att rengöra filtret genom att skapa en luftpuls, som träffar filtret inifrån och ut.

Bor i ett hus med stor källare som är i ständig förändring och skall helrenoveras i framtiden, har även ett garage som jag vill hålla välstädat. Det är alltid något projekt rullande och vill ha rent och fint omkring mig så det går lätt att jobba. Med denna skulle det vara en fröjd och gå mycket lättare att ha det välstädat och fint istället för att använda borste eller min gamla vanliga dammsugare.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.