Push and clean är "ett exklusivt system för filterrengöring" - så jag antar att man inte behöver byta filter lika ofta.

I mitt i år köpta hus finns rum där en grovdammsugare har behövt användas antignen sen 1965 (i rummet som aldrig användts av tidigare ägare) och i exemplevis pannrum där de inte gjorde rent när fjärrvärme installerades för 30 år sedan.. Så jag har lite att använda en grovis till.
 
Push&Clean är en semiautomatisk metod för att rengöra filtret genom att skapa en luftpuls, som träffar filtret inifrån och ut.

Skulle vara perfekt till min kommande snickeriverkstad i garaget! Till att börja med är det väggar och golv som ska slipas och spacklas.
 
Push&Clean är en funktion som rengör filtret. Denna funktion är en semiautomatisk metod för att rengöra filtret genom att skapa en luftpuls, som träffar filtret inifrån och ut. Kombinationen av indikatorn för filterrengöring samt Push&Clean funktionen gör denna våt-/torrsugare till en helt enastående maskin.

Denna fantastiska maskin skulle vara perfekt för att kunna städa i garaget, bilen och framförallt nu när vi planerar för att bygga en övervåning på vårat hus så skulle en grovdammsugare var den perfekt "kompisen".

Vill tillsist tacka för en underbar sida och grymt community där alla likasinnade (och olika) kan mötas och diskutera byggen med allt vad det innebär.
 
Push&Clean är en halvautomatisk funktion för att rengöra filtret genom att blåsa rent det från insidan.

Har länge saknat en grovdamsugare till både det ena och det andra. Rengöringen av bilen, uppstädningen av sonens legobitar så man slipper misshandla fötterna nattetid, städningen av grovingången som man inte vill fresta på vanliga dammsugaren, städningen av garaget/verkstaden osv. Vore fantastiskt att få möjligheten att göra rent ordentligt där ute för en gångs skull.
 
Push&Clean är ett semiautomatiskt filterrengöringssystem.

Har länge letat efter en grovdammsugare som inte suger.
 
Push&Clean är en semiautomatisk metod för att rengöra filtret genom att skapa en luftpuls, som träffar filtret inifrån och ut.
Med ålderns rätt har min förra dammsugare gått ur tiden och behöver ersättas med en som suger upp allt!
 
Push&Clean är en semiautomatisk metod för att rengöra filtret genom att skapa en luftpuls, som träffar filtret inifrån och ut.

Denna dammsugare är svaret på en fråga jag ställt mig själv (och min fru ställt mig) en längre tid; Borde jag göra som hon säger och sluta hugga ved i garaget? Om jag har en Nilfisk blir svaret enkelt - nej.
 
Svar: Push&Clean funktion för att rengöra filtret. Denna funktion är en semiautomatisk metod för att rengöra filtret genom att skapa en luftpuls, som träffar filtret inifrån och ut. Kombinationen av indikatorn för filterrengöring samt Push&Clean funktionen gör denna våt-/torrsugare till en helt enastående maskin

Denna maskin skulle passa perfekt i min vallabod som jag håller på och bygger nu
 
Svar : semiautomatisk filterrengöringsmeto

Hade varit najs när jag står och skall spackla och putsa hela nedanvåningem inomhus till vintern.
 
Push&Clean är ens semiautomatisk metod för att rengöra filtret.

Äntligen en R2-D2 som städkompis :)
 
X
Citerar:
"Det exklusiva semiautomatiska filterrengöringssystemet Push&Clean finns på alla Multi grovsugarna - du behöver bara trycka på en knapp och filtret rengörs på några sekunder."

Jag skulle direkt ge den till min syster som är i stort behov av grovis då hennes djur dräller ner med allt möjligt bös inomhus. Hö, torv, halm, pellets,..
 
Det är en semiautomatisk filterrengöringsmetod som skapas genom en luftpuls, som träffar filtret inifrån och ut.

Hade varit kul att vinna en tävling för en gångs skull :)
 
Push&Clean är en semiautomatisk metod för att rengöra filtret genom att skapa en luftpuls, som träffar filtret inifrån och ut.

Garage, pannrum, vedförråd, skoterförråd, källare och trädgårdsförråd är samtliga platser hos oss som denna makapär skulle kunna göra ett bra jobb.
 
Svar: Push&Clean är ens semiautomatisk metod för att rengöra filtret genom att skapa en luftpuls, som träffar filtret inifrån och ut.

Skulle behöva en grovdammsugare då jag är less på att sopa för hand och sambon gillar inte att jag tar dammsugaren inifrån.
 
Nilfisk Multi II 30 T Inox VSC EU har en semiautomatisk Push and Clean rengöring som verkar enkel. Samtidigt en stor behållare som gör att den klara store mängder.
Den klarar allt vått som torrt och vore kanon att ha i nya bygget som jag startar i januari enligt plan. Väntar nu på bygglov och grunddjutning. Spånnande.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.