Hej!
Svaret är filterrengöringssystem - en semiautomatisk filterrengöringsmetod .

Mvh
Jan-Erik Karlsson
 
Svar: Håller man på med fint damm så kloggar filtret gärna igen. Push and Clean gör så att, med hjälp av en knapptryckning, att dammet flyttar sig genom pulserande luftströmmar och du får en bra sugfunktion igen.

Motivering: Nilfisk överraskar genom att skapa en funktion jag inte ens funderat på utan man har tagit det för givet att man måste skaka om eller ur påsen/filtret när man suger upp fint byggdamm eller kopplar grovdammsugaren till lilla bordsågen. Den kommer att komma väl till pass, för är det något man gör ofta när man renoverar, så är det just att suga upp fint damm.
 
Svar: Push&Clean är ens semiautomatisk metod för att rengöra filtret genom att skapa en luftpuls, som träffar filtret inifrån och ut.

Skulle behöva denna dammsugare då mina barn gillar att springa in och ut ur huset med skorna på i alla väder då passar denna grovdammsugare perfekt.
 
Push&Clean är vad som verkar vara ett supersmidigt sätt att rengöra filtret i maskinen.

Vi har, för några år sedan, lyckats komma över ett stort hus med renoveringsbehov. Nu sex år och tre barn senare är vi INTE färdiga, men vi jobbar på så fort pengarna och orken fylls på. Så till källaren... vi vet att den finns där nere, praktfull och användbar, den behöver bara tid och engagemang. En riktigt vass allätare till grovdammsugare skulle vara ett startskott och innebära motivation för hela gänget, det är vad jag hoppas på.
 
Push&Clean är en funktion för att rengöra filtret med hjälp av luftpulset.

Efter diverse snickarprojekt tillsammans med döttrarna så hade en grovdammsugare kommit väl till pass
 
En metod att rengöra filter:rofl:

I mitt fina spa ska man ibland suga, då är det bara en Nilfisk som kommer att duga.
Mvh
Helene:p
 
Push&Clean funktionen finns till för att rengöra filtret med en teknik som inte finns i vanliga traditionella dammsugare.

Jag är i stort behov av en grovdammsugare då jag har just påbörjat ett större renoveringsjobb på mitt hem och alternativet är att använda sopborste och sopskyffel för att ta hand om smutsen och putsen.
 
Tobbe.A
Svar: Push&Clean är en funktion för att rengöra filtret. Denna funktion är en semiautomatisk metod för att rengöra filtret genom att skapa en luftpuls, som träffar filtret inifrån och ut.

Motivering: Efter år av sopande av spån och annat smått har jag tröttnat. Jag hade precis börjar söka efter en grovdammsugare när jag hitta denna tävling, tajmingen kunde inte varit bättre. Vi håller på att färdigställa ett förråd som även kommer fungera som en liten verkstad och det hade varit underbart att ha en ordentlig dammsugare där, både nu under projektet och efter.
 
Hej !

Svaret är: En semiautomatisk filterrengöringsmetod.

Jag skulle VERKLIGEN behöva en grovdammsugare till min källare jag har rivit ut. Jag lånar svärfars för tillfället som inte fungerar klockrent. Eller i princip inte alls. Renoveringen står lite på paus just nu för den är inte tillräckligt bra tyvärr. Så det är inget kul och kommer inte vidare med projekt gillestuga pga det. Hade varit kul att kunna få fortsätta arbetet där nere.

En källare under renovering med rörledningar på golvet, en bortsågad bjälke, och en ej fungerande grovdammsugare.
 
  • Gilla
Jonasdzm
  • Laddar…
En metod för smart rengöring av filtret med hjälp av luft.

Jag har aldrig ägt en grovdammsugare, men behovet finns alltid där. Byggprojekt finns det gott om, och vad vore väl inte bättre än en testvinnare att avsluta det annars så tråkiga städmomentet!
 
Svar:
Push&Clean är ett filterrengöringssystem. Denna funktion är en semiautomatisk metod för att rengöra filtret genom att skapa en luftpuls, som träffar filtret inifrån och ut.

Motivering:
När vi höll på att bygga garaget lånade vi svärfars grovdammsugare. Tyvärr måste vi ha överanvänt den eftersom den började brinna. Skulle gärna vilja vinna den så svärfar kan få en ny och riktigt bra grovdammsugare!
 
Svar: Funktion för att rengöra filtret. Denna funktion är en semiautomatisk metod för att rengöra filtret genom att skapa en luftpuls, som träffar filtret inifrån och ut.

Jag vill vinna denna grovdammsugare för att kunna dammsuga bilarna ordentligt. Vilket sällan blir av tack vare jag inte har en dammsugare. Åka till en mack är värdelöst för deras dammsugare lyckas knappt suga upp någonting alls.
Så denna hade förgyllt min bilupplevelse riktigt ordentligt.
 
Svar: Push&Clean är ens semiautomatisk metod för att rengöra filtret genom att skapa en luftpuls, som träffar filtret inifrån och ut.

Håller på att avsluta dräneringsarbetet av vårt hus, ska fylla igen schaktmassorna nu till helgen.
Valde att såga Isodrän-skivorna inomhus, för att inte sprida så mycket frigolit i naturen.
Så nu har jag små frigolitbollar överallt, att tillägga är att vi har Bergo-golv i garaget med små hål som ni är igenfyllda.
Därför hade det varit till stor hjälp med en ny grovdamsugare.

Tack på förhand
 
Det är en rengöringsmetod för filtret.

Vi håller på i källaren och ska göra badrum snart, blir nytt betonggolv med mycket smuts och damm. Vi (sambon) köpte en billig grovdammsugare och den är inte mycket att ha.
 
Det är en rengöringsmetod för filtret. Ger en luftpuls som träffar filtret inifrån och ut.

Jag har bredspacklat och slipat i källaren och min gamla grovdammsugare har blivit rejält rosslig av allt slipdamm.
Vi skulle verkligen ha nytta av en ny frisk dammsugare i det fortsatta renoveringsarbetet.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.