Push&Clean är en smart metod för att rengöra filtret.

Min garagedammsugare är så högljudd att jag använder hörselkåpor när jag dammsuger.
Denna testvinnare borde vara både bättre och tystare så det hade varit en fin uppgradering.
 
J
Push&Clean är en metod för att rengöra filtret genom att skapa en luftpuls, som träffar filtret inifrån och ut.

Jag hade behövt en grovdammsugare till mitt garage, det dammar nåt oerhört när jag använder slip/kapverktyg där.

NOTIS: Alla era länkar i inlägget går till "Nilfisk Högtryckstvätt E150.2-10 H X-TRA" (utom den som går till Nilfisk hemsida), vilket tävlingen inte handlar om? Nåt har blivit fel?
 
Hej
En semirengöring som låter för bra för att vara sann .
"Push&Clean är en semiautomatisk metod för att rengöra filtret genom att skapa en luftpuls, som träffar filtret inifrån och ut."

Storstädning av vind efter helt tak byte och kommande byte av fasad och ombyggnad.
Den är varmt välkommen till familjen .
Mvh
Leif
 
Push and clean är ett semiauomatisk sätt att rengöra filtret med pulserande luft :)

Skulle verkligen behöva denna OTROLIGT mycket då jag måste riva upp alla golv i stugan och byta ruttet/fuktskadat bjälklag (pga fuktig krypgrund) i stugan jag köpte för ett år sen.
Det är berg i dagen i krypgrunden och när man krälar omkring därunder ligger det bråte och ruttnar till jord därunder. Så jag vill använda grovdammsugarn till att bla rensa upp i krypgrunden för ett steg närmare till att fuktsäkra så inte bjälklaget ruttnar igen efter det är utbytt! Är student på det så det klirrar inte så mycket i kassan just nu heller :)
 
Svar på frågan: En semiautomatisk filterrengöringsmetod.

Jag har en Kärcher MV 6. Strömställaren går sönder på den hela tiden. Gött tröttsamt med inbyggda fel som gör att man inte vet om man har en dammsugare eller inte.
En ersättare blir ju det ju förr eller senare, redan nu hade varit så himla skönt!
 
Svar: Det exklusiva semiautomatiska filterrengöringssystemet Push&Clean

Motivering: I stundande renovering behöver det även städas regelbundet och allt som gör det lättare är önskvärt.
 
Det är en rengöringsfunktion för filtret så man inte behöver byta så ofta = spara pengar :)

Då 2 st vanliga dammsugare ( skulle ja bara dammsuga liiiite ju) hamnat på skroten pga att de använts i renoveringar skulle jag verkligen behöva en suverän maskin.
 
Push&Clean är en semiautomatisk metod för att rengöra filtret genom att skapa en luftpuls, som träffar filtret inifrån och ut.

Smuts och fuktig lort sugs bort suverrent fort.
Det är min slogan för bästa vännen när man vill ha snyggt fint och lättstädat.
 
T
Det är en funktion som rengör luftfiltret genom att skapa en puls som träffar filtret inifrån. Rätt smart!

Jag hade gärna vunnit dammsugaren så att jag slapp få skäll av familjen för att jag släpar ut vår vanliga dammsugare till garaget och fyller den med ”onödigt”.. för allt annat är ju nödvändigt!
 
Mitt svar:
Semiautomatisk filterrengöringsmetod som innebär att filtret kan blåsas rent.
Skulle vara drömmen att få en så kvalitetsfull grovdammsugare. Har nybyggt hus med källare.
Har just monterat gipsskivor på en del av källarväggarna. Har garage som också behöver grovdammsugare liksom nämnda källare.
Bertil Jonsson, bertiljonssonpwc@live.se
0768-561 506
medlem
 
Push&Clean är en semiautomatisk renblåsningsmetod av filtret!

Jag skulle behöva en riktig byggdamsugare då jag har förbrukat flera olika sorters damsugare hittills i mitt byggprojekt och ständigt håller mig sysselsatt med att rengöra grovis ar och filter.
 
Push&Clean är en semiautomatisk funktion för att rengöra filtret genom att blåsa luft inifrån som blåser rent filtret.

Har förbrukat några gamla dammsugare i snickarboden så jag skulle gärna vilja bli uppgraderad till en riktig grovdammsugare med uttag för elverktyg. Vore toppen och skulle med all säkerhet minska allt sågspånsdamm på hyllor ock bänkar.
 
Nivå 1igår 13:22
Det är en semiautomatisk filterrengöringsmetod som skapas genom en luftpuls, som träffar filtret inifrån och ut.

För att jag inte har råd att köpa en
 
Push&Clean filterrengöringssystem - en semiautomatisk filterrengöringsmetod

Skulle verkligen behövas nu när vi ska börja renovera källaren.
 
Svar: Push&Clean är ens semiautomatisk metod för att rengöra filtret genom att skapa en luftpuls, som träffar filtret inifrån och ut.

Motivering: Den gamla röda ferraridamsugaren för inomhusbruk hostar allt mer dammoln nu när den får agera allservice ute i tillbyggnaden. Jag tror bestämt den går på konstgjord andning och skulle nog behöva lite avlösning...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.