Svar: High-vis Pro, Forestry line & Carbon pro
Motivering:
Jag är nybliven tomtägare och ska bygga hus, garage och attefallsstuga. Då kan jag få nytta av vettiga arbetskläder.
 
Hej
Svar: High-vis Pro, Forestry Line och Carbon Pro.
Jag behöver verkligen nya arbetskläder inför vintern.
Wexman Workwear se både sköna och praktiska ut.
 
High vis, carbon, forestry line

I vår ska jag bygga trall till ett nytt förtält. Det blir premiär som säsongscampare! Då behöver man rejäla kläder man kan lita på
 
Svar på frågan:
High-vis Pro, Forestry line och Carbon pro.

Motivering:
Nu när hösten är kommen är vore det trevligt med riktiga arbetskläder för att förlänga säsongen. Därför borde jag vinna då jag gillar att vara ute i ur och skit...nej mena skur :)

ha det!
 
Hej, High-vis Pro, Forestry line och Carbon pro.
Jag har just börjat en tjänst som slöjdlärare inom trä och metall och det skulle vara skönt att ha riktiga arbetskläder och slipa förstöra mina vanliga kläder då man inte får arbetskläder av kommunen.
 
High-vis Pro, Forestry line och Carbon pro. Är svaret. Håller på att total renovera huset, övervåning klar har källaren kvar och massa pyssel ute som bro och trall och en uteplats, arbetskläder och handskar har slitits och med en 2åring hemma och projekt renovering så har inte rejäla arbetskläder varit prio 1 att inhandla, man tager vad man haver
 
Mitt svar är High-vis Pro, Forestry line och Carbon pro.
Jag vill vinna en praktisk, hållbar uppsättning arbetskläder som Dessutom passar mig. De skall användas när jag påtar i trädgården, fixar med huset, mekar med bilen och justerar cykeln. Kanske också när jag hjälper grannarna.
 
High-vis Pro, Forestry line och Carbon pro

Såhär ser mina björnkläderbyxor ut, det duger inte!

Slitna arbetsbyxor med ett stort hål och skador på tyget.
 
Svaret är: High-vis Pro, Forestry line och Carbon pro.

Jag behöver nya arbetskläder för att jag alltid håller på och jobba på vårt hus
Min fru är trött på att jag jämnt går omkring i slitna gamla Fristads byxor och t-tröjor.
Får jämt höra att riktiga hantverkare minsann är snyggt klädda :cool:
 
T
Svar:
High-vis Pro, Forestry line och Carbon pro.

Motivering:
Samma som sist. Har inte så mycket arbetskläder. Egentligen bara ett par byxor som dessutom var en present. Och de är rosa. Varför ska tjejer alltid få rosa saker? :thinking:

Vill gärna ha ett ordentligt hantverkarställ. Speciellt nu när det börjar bli kallt ute. Jag vill gärna fortsätta mina byggprojekt några månader till.
Hade gärna köpt kläderna själv, men har lagt alla pengar på verktyg :seenoevil:.
 
Rätt svar är : High-vis Pro, Forestry line och Carbon pro

Eftersom man är både husägare och ägare av fritidshus så finns det alltid något att pyssla med. Då behöver man varma och sköna kläder. Kläderna gör halva jobbet.
//Nisse
 
Svaret på tävlingsfrågan är: High-vis Pro, Forestry line och Carbon pro.

Jag ska börja jobba hos en polare som startat egen firma, skulle vara snällt av mig att spara in startkostnaden så hans firma lyfter och kan växa ännu mer. Jag behöver såklart bra kläder att jobba i så detta skulle vara king att vinna.
 
High-vis Pro, Forestry line och Carbon pro.

Jag är rätt kass på bygggrejer och grannarna vet det. Det är ofta jag står och mäter något på en fasad eller nått och då får jag höra att "jasså, det är renovering på gång". Och vi låtsas som att jag vet vad jag gör och att de tror att jag gör det.
Med en proffsig klädsel så känner jag att jag skulle vinna i respekt, grannar skulle börja fråga mig om råd och jag kommer stå och nicka hummande när de bygger på sina hus.

Ytterligare ett skäl är att jag är trött på att jobba i jeans och friluftskläder. Och hantverkarkläder fungerar ju ypperligt på fritiden så när jag är involverad i fiskevårdsarbeten på fritiden slipper jag slita sönder tunna skalplagg som kostar skjortan (på bilden är jag den i brun primaloftjacka)...
:D

Tre personer arbetar med fiskevårdsarbete i en bäck, en bär brun primaloftjacka.
 
T
De andra kollektionerna heter High-vis Pro, Forestry line och Carbon pro.

Det hade varit fint att vinna detta sett eftersom jag, likt många andra, jobbar i och runt huset i kläder som inte är anpassade för ändamålet. Slitstarka kläder med rätt passform hade varit toppen för att kunna arbeta säkert och bekvämt. (y)
 
Svar:
High-vis Pro, Forestry line & Carbon pro

Motivering:
Ni kan gärna dessa kläder mig sända,
Att använda för att hamra, borra och slå,
Så kan jag och sambon våra pengadiskussioner ända
Och hon istället en ny kaffemaskin få
 
  • Gilla
tomasjo
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.