High-vis Pro, Forestry line & Carbon proHigh-vis Pro, Forestry line & Carbon pro är svaret.

’Har renoverat sen i februari, byggt ut huset och byggt ett nytt kök samt målat och tapetserat alla rum utom två. Under sommarmånaderna blev det att bygga en altan runt vårat spa bad som står bredvid den ved eldade bastun.
 
Hej!

Svar: High-vis Pro, Forestry line och Carbon pro.

Motivering: Vem går inte runt med gamla slitna arbetskläder? En gammal fleece från -98, en 20 år gammal T-shirt med hål i och arbetsbyxor stela av målarfärg, spackel och latexfog. Skorna är ett kapitel för sig! Dags för en uppdatering med andra ord. Fast å andra sidan håller de säkert i 20 år till så länge inte magen växer :)
 
Svaret är: High-vis Pro, Forestry line och Carbon pro

Sambon brukar beklaga sig över att mina arbetskläder inte duger till att visa upp sig i. Eftersom mycket av det man använder dem till sker ute på tomten blir det ett dilemma. Tydligen är det "inte okej" att visa naveln genom t-shirten när man är äldre än fjortis. Och har byxorna bara ett ben nedanför knät är de visst "så man skäms att visa sig bland grannarna"...
 
Hej - High-vis Pro, Forestry line och Carbon pro.

Motivering:
Efter flera ar utomlands har jag nu flyttat tillbaka till Sverige och kopt mig ett litet hus pa landet. Sjalvklart sa finns det mycket att sta i dar vilket var anledningen vi valde just detta huset. Det forsta givna projektet ar att bygga ett skjul som ska fungera som verkstad, sa jag sedan har en bra arbetsplats for de andra projekten. Men en bra arbetsplats kommer ju bara sa langt nar man inte har bra arbetsklader. Da jag flyttade internationellt kunde jag tyvarr bara ta med mig nagra fa saker och arbetskladerna kom inte med. Saledes behover jag nu nya, med god varme for att kunna bygga genom vintern, for att kunna ta mig an utmaningarna jag har framfor mig!
 
Svar: High-vis Pro, Forestry line och Carbon pro.

För en fryslort som mig vore det underbart att vinna dom här kläderna för då kan jag gå ut utan att gruva mig föra att frysa.
 
Svaret är High-vis Pro, Forestry line och Carbon pro.

Jag drog av hälsenan i början av sommaren, och sedan dess har jag bara kunnat röra mig mha kryckor. Lägg till det hemmajobb sedan februari, med "kontoret" ca 6 m från kylskåpet. För att göra en lång historia kort så kommer jag inte i mina gamla arbetskläder längre, men så fort jag kan gå igen så vill jag fortsätta renoveringen (och min projekttråd direkt!) så det skulle sitta fint med lite arbetskläder i min nuvarande storlek.
 
High-vis Pro, Forestry line och Carbon pro

Jag brukar ha kvar arbetskläderna tills dom blir så torra och slitna att dom börjar brinna när jag svetsar eller kör vinkelslip. Har inträffat ett antal gånger.
Vill även ha kläder som inte fastnar när man "hoppar" ur olika maskiner. Dom brukar haka i även om det bara är små revor i dom och då blir ju revorna ännu större.

Har i princip bara några overaller som är hela.
 
Svar: High-vis Pro, Forestry Line och Carbon Pro.

När jag nu inte var smart nog att ha tur vid fastighetsköpet, utan fick en hel del som måste fixas med hus och tomt, kan jag väl få vinna proffsiga kläder att göra slitjobbet i.
 
Hej!

High-vis Pro, Forestry line och Carbon pro

Jag skulle vilja vinna setet till min man som just nu renoverar vår stuga och behöver verkligen nya arbetskläder! :D
 
High-Vis PRO, Forestry Line samt Carbon Pro
Som nybliven pensionär och tillbaka lämnade arbetskläder så skulle det nog behövas arbetskläder för nya egna projekt i hemmet som ligger och väntar :)
 
Svaret är: High-vis pro, Forestry line och Carbon pro.

Jag och min sambo, två riktiga kontorsråttor, har en rolig utmaning framför oss: att bygga en sommarstuga! Tomten har funnits i släkten och jag ska äntligen göra slag i saken och bygga på den finaste platsen på jorden. Då skulle detta set vara perfekt!
 
High-vis Pro, Forestry line och Carbon pro

Vore helt grymt att slippa gå i gamla arbetskläder med ful logga från ett företag som blåste mig på 6 månadslöner. Blir arg o ledsen varje gång jag ser loggan. Men pengar till nya kläder finns inte i dagsläget.
 
Svaret är: High-vis Pro, Forestry line och Carbon pro.
De här arbetskläderna kommer att sitta som ett smäck och kommer bli en fröjd på min fru när vi ska hjälpas åt med husrenoveringen vi har framför oss i höst. Hon kommer att vara först på plats varje lördagmorgon, det vet jag.
 
hej perfekt, när min sambo avled kom hennes dotter och skulle sälja huset som jag varit med om att bygga och betalat för, allt stod på sambon men jag var den som betalat mer än hälften( min del 1.000.000:), nu har dom bytt lås, i hus, förråd, garage och grind plus satt upp staket/nät så att jag inte kan komma åt mina verktyg, maskiner, bohag mm.(advokater inblandade) men jag har en egen tomt som har röjts och skall byggas på, väntar på bygglov allt är inskickat och jag får svar imorgon så det vore fint att kunna spankulera på min tomt (granntomten faktiskt men större) när grävmaskiner anländer och så skall det vara skönt med varma praktiska kläder för ändamålet
mvh
jens
 
S strulis skrev:
hej perfekt, när min sambo avled kom hennes dotter och skulle sälja huset som jag varit med om att bygga och betalat för, allt stod på sambon men jag var den som betalat mer än hälften( min del 1.000.000:), nu har dom bytt lås, i hus, förråd, garage och grind plus satt upp staket/nät så att jag inte kan komma åt mina verktyg, maskiner, bohag mm.(advokater inblandade) men jag har en egen tomt som har röjts och skall byggas på, väntar på bygglov allt är inskickat och jag får svar imorgon så det vore fint att kunna spankulera på min tomt (granntomten faktiskt men större) när grävmaskiner anländer och så skall det vara skönt med varma praktiska kläder för ändamålet
mvh
jens
glömde svaret... High-vis pro, Forestry line och Carbon pro
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.