svar på frågan: High-vis Pro, Forestry line & Carbon pro

Då vi precis börjat bo in oss i nya huset kommer renoveringarna som ett brev på posten, därmed också ett behov av andra kläder än mjukisbyxor och någon sliten t-shirt för att på ett roligt och smidigare sätt genomföra detta.
 
Svaret på tävlingsfrågan är: High-vis Pro, Forestry line och Carbon pro.
Min motivering: Efter att jag släppt hammaren sedan många år och enbart tillägnat min tid för snickerier till varmare väder (läs solskenssnickare) så har jag nu övertalat frun att det är dags för en "Attefallare" på tomten, ekonomin styr och därav sker uppförandet av egen maskin och under längre tid (alltså ingen mera solskenssnickeri) och jag saknar drägliga kläder, ett par gamla avklippta Snickers tror jag tyvärr inte motiverar mig att överbevisa frun om mina kunskaper.....
 
Hej
tre andra kollektioner för arbetsklädersom Wexman har är
High-Vis Pro
Forestry Line
Carbon Pro
Jag arbetar mycket i trädgården och med vedhantering och att paket med arbetskläder skulle sitta fint
 
High-vis Pro, Forestry line och Carbon pro är Wexman andra kollektioner :)

Jag har byggt hus och garage sista tre åren och nu är det dags att ge sig på trädgården.

50m2 mur runt hela tomten, anlägga gräsmatta, buskar altan. Ja det är en del som står på agendan närmsta året.
En uppsättning nya arbetskläder hade varit perfekt då det inte är mycket bra kvar i dom gamla :)
 
Rätt svar är:
1. FORESTRY LINE
2. CARBON PRO
3. HIGH-VIS PRO

Motivation:
Min sambo har helt klart ett stort behov för ordentliga arbetskläder för alla jobbsituationer och som varmer gott.
Totalrenoverar ett hus från 1920 med ett tillbygg från 1968 både utvändigt och invändigt.

Idag blev stillaset levererat så da er det många arbetstimmar utomhus som väntar :)
 
Svar: High-vis Pro, Forestry line och Carbon pro.

Motivering: Om en månad går flyttlasset från en hyresrätt till ett stort hus. Nya arbetskläder hade varit grädden på moset inför flytten och all renovering som det innebär.
 
Hej,
Svar: High-vis Pro, Forestry line och Carbon pro.
Varför jag vill ha kläderna? Ja, nu har ju de som svarat före mig snott alla bra svar redan. Det blev ju jobbigt. Jag vill ha kläderna så att inte nån av de får dem!:rofl:
 
High-vis Pro
Forestry Line
Carbon Pro

Sonen med flickvän ska bygga hus med start innan jul. Jag ska hjälpa till och vill gärna glänsa med ny uppsättning kläder. Då ser jag lite proffsigare ut!
 
(y)Svar: Forestrey Line och High-vis.
Nu är hösten här och mycke trädgårdsarbete att göra. Klippa gräs, beskära fruktträd, plantera nya perenner, skörda fruktträdens alla frukter, skörda i växthuset och sedan tömna det för vintern. Plocka bort alla sommarblommor och städa och tvätta bilarna för vintern, samt skifta till vinterdäck. Att då ha så här fina arbeskläder vore en dröm. Idag kör vi med gamla slitna jeans o gamla tröjor.

QUOTE="Annelie Hultberg, post: 3849446, member: 169578"]Visa bilaga 441549
Det var så populärt med arbetskläder, så vi fortsätter på samma tema. Den här veckans vinst klär dig från topp till tå i praktiska, sköna och varma arbetskläder från Wexman Workwear. Ett helt höstpaket med inte mindre än 18 delar från deras Zolid Pro-kollektion, anpassad för hantverk, bygg och anläggning. I paketet hittar vi bland annat hantverksbyxa, skaljacka, sweatshirt, T-shirt, handskar, underkläder, scarf, mössa… Delarna beställs med individuella storlekar så att allt ska passa, och packas i en praktisk väska. Jackan och byxorna är tillverkade i ett tåligt stretchmaterial med förstärkningar och foder så du håller dig varm.

Totalt värde: ca 2 400 kr

Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna arbetskläderna, i ett inlägg i den här tråden.
Fråga: Förutom Zolid Pro, vilka tre andra kollektioner för arbetskläder har Wexman?
Svaret hittar du här: https://www.wexman.se/

Vinnaren utses fredagen den 18 sep. Kontrollera gärna att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vinsten skickas till vinnaren direkt från Wexman Workwear. Vi tackar Wexman Workwear för att de sponsrar den här tävlingen.[/QUOTE]
 
Hej!
Svar: High-vis pro, Forestry line och Carbon pro.
Nu när sommaren verkar vara över och mina projekt tyvärr har en hel del arbetstimmar kvar vore det toppen med riktiga arbetskläder.

//Per
 
(y)Svar: Forestrey Line och High-vis.
Nu är hösten här och mycke trädgårdsarbete att göra. Klippa gräs, beskära fruktträd, plantera nya perenner, skörda fruktträdens alla frukter, skörda i växthuset och sedan tömna det för vintern. Plocka bort alla sommarblommor och städa och tvätta bilarna för vintern, samt skifta till vinterdäck. Att då ha så här fina arbeskläder vore en dröm. Idag kör vi med gamla slitna jeans o gamla tröjor, samt gamla slitna Gympaskor. Vi äger inga riktiga arbetsskor.
 
High-vis Pro, forestry line och carbon pro.

Min fru tar mer och mer aktiv del i byggande, renoverade och målande. Vad gör hon när hon inte har ändamålsenliga kläder? Tar mina förstås. Eftersom vi gärna jobbar tillsammans så behöver vi ytterligare en uppsättning bra arbetskläder. Gärna då från Wexman.
 
Svar:
High-vis Pro, Forestry line och Carbon pro

Motivering:
Med kläder från Wexman Workwear håller jag mig varm och torr i ur och skur, i sol och vind, i snö och tö. Prefekt för en donna som mig föredrar att vara ute och murar, snickrar och tar hand om höns!
 
Svar:
High-vis Pro, Forestry line och Carbon pro.

Motivering:
Min mamma och jag håller på och bygger ett nytt hus, gäststuga och carport med förråd där vi har haft vår sommarstuga och jag behöver nya kläder för att kunna fortsätta hjälpa till under hösten och vintern.
 
High-vis Pro, Forestry line & Carbon pro

hade varit schyst med lite arbetskläder då era ser ut att vara bekväma! Har hela källaren kvar på huset och tomten samt många projekt i framtiden, :cool::D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.