Hej!

Svar: High-vis Pro, Forestry line och Carbon pro.

Förövrigt så går jag i trasor på tomten. Jag är förbjuden av familjen att åka till tippen utan att svida om till något finare.
 
High-vis Pro, Forestry line och Carbon Pro

sambon tycker jag borde ha lite nya arbetskläder för husrenovering hon e trött på trasiga flanellskjortor hoptejpade arbetsshorts, så jag skulle bli väldigt glad för lite nya kläder
 
Svaret på frågan är High-vis Pro, Forestry Line och Carbon Pro.

Motivering:

Jag håller på och renoverar mitt hus från 70 både invändigt och utvändigt. Tyvärr saknar jag över huvudtaget något som liknar arbetskläder så jag använder mina ”vanliga” kläder. Det börjar bli tråkigt att förstöra dom kläderna och hade varit superkul att få arbeta i riktiga arbetskläder.
Mvh Jonas
 
Svar
High-vis Pro, Forestry line & Carbon pro

Behöver nya arbetskläder då det är hål i mina byxor och jackan som hängde i garaget har en rått förstört. Gjorde hål i den och tog fodret och byggde ett bo.
Gillar att greja men har nu inga bra kläder att jobba i
 
High-vis Pro, Forestry line och Carbon pro

Behöver en ny byxa för att i skogen yxa,;)
hamra, slamra, planka spika:strong:
i fickor samla, sedan fika.:coffee:

Mina gamla byxor har jag haft sönder med vinkelkap, färgspill. Jobbjackan har blixtlåset pajat på lagom till vintern :rolleyes:
Har två badrum, garderob. dusch i bastu, uthyrningdel, tvättstuga, vardagsrum och kök att renovera på huset så det kommer behövas lite ny utrustning...;)

Vore kanon med nytt kitt alltså (y)
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Fråga: Förutom Zolid Pro, vilka tre andra kollektioner för arbetskläder har Wexman?
Svar: High-Vis Pro, Forestry Line och Carbon Pro.

Zolid Pro-byxorna skulle göra livet enklare för mig då vi har vår gemensamma städdag i samfälligheten. Mina nuvarande arbetsjeans har så stora hål i grenen så att granntanten brukar kommentera mönstren på mina kalsonger. Det vill jag slippa. Lite invisible alltså.

Zolid Pro-jackan med sina reflexer verkar inte bara vara en utmärkt arbetsjacka under kalla höstdagar, att den är lagom bestyckad med reflexer gör dessutom att jag syns då jag rastar hunden i höstmörkret. Visible!

Optimal kombination av Visible och Invisible med andra ord!
 
Svar: High-vis Pro, Forestry line & Carbon pro

En uppsättning arbetskläder anpassade för att arbeta i skulle sitt fint, för då kanske man äntligen kan få lämna de gamla slitna jeansen och jackan som inte alls passar att arbeta i men som ändå får hänga i för att jag inte kan motivera inköpet av riktiga arbetskläder
 
Svaret på tävlingsfrågan är: High-vis Pro, Forestry line och Carbon pro.

Motivering: Jag har aldrig ägt arbetskläder utan springer runt och snickrar med vanliga kläder. Vore jävligt skönt att ha riktiga kläder som inte går sönder, man är varm och hittar alla sina grejer som annars förlägger. Skulle spara mig jäkla massa tid.
 
High-vis Pro, Forestry line och Carbon pro fanns att finna
men det är Zolid Pro jag vill vinna
 
K
Svar är High-vis Pro, Forestry line och Carbon pro


mitt stora intresse är renovering och allt annat som rör hus och trädgård.
Finns inget jag blir så glad av som att bygga och fixa hemma. Har mycket att hålla efter och göra hemma, men är extremt frysen person och det tar bort lite av nöjet för mig tyvärr. Så skulle verkligen behöva en uppsättning rejäla arbetskläder som jag saknar idag
 
Svar: High-vis Pro, Forestry line och Carbon pro.
Motivering: Åh, jag skulle så gärna uppvakta min man med ordentliga arbetskläder, men det har liksom inte funnits utrymme för det i plånboken. Skulle bli en dunderhit kan jag säga...!
 
De snygga kollektionerna heter High-vis Pro, Forestry line och Carbon pro.

Jag är kontorsråtta mellan jobb och passar på att assistera grävaren som ska dränera och isolera grund. Upptäckte att gympadojjor och mjukisbrallor är både olämpligt och farligt. Behöver arbetskläder
 
Svar: Carbon Pro, Forestry Line och High-vis pro

Det kommer bli mycket utomhusarbete under hösten för attt göra grunden till en pool med tillhörande pooldäck. Antar att jag kommer få spendera många helger i höstväder utomhus.
 
De andra heter High-vis Pro, Forestry line och Carbon pro.
Jag och min fru håller ständigt på med nya projekt, närmast till hands är badrumsrenovering och köksrenovering! Ordentliga arbetskläder skulle underlätta mycket, och har dessutom varit med på önskelistan ett bra tag!
 
High-vis Pro, Forestry line, Carbon Pro

Hela sommaren gick åt till att ligga i hängmattan och dricka GT. Så nu måste jag göra alla uppskjutna projekt under den kalla hösten istället. Då behövs det ordentliga kläder!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.