Samling arbetskläder från Wexman Zolid Pro-kollektion inklusive skaljacka, hantverksbyxa, sweatshirt och handskar i svart och gult.
Det var så populärt med arbetskläder, så vi fortsätter på samma tema. Den här veckans vinst klär dig från topp till tå i praktiska, sköna och varma arbetskläder från Wexman Workwear. Ett helt höstpaket med inte mindre än 18 delar från deras Zolid Pro-kollektion, anpassad för hantverk, bygg och anläggning. I paketet hittar vi bland annat hantverksbyxa, skaljacka, sweatshirt, T-shirt, handskar, underkläder, scarf, mössa… Delarna beställs med individuella storlekar så att allt ska passa, och packas i en praktisk väska. Jackan och byxorna är tillverkade i ett tåligt stretchmaterial med förstärkningar och foder så du håller dig varm.

Totalt värde: ca 2 400 kr

Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna arbetskläderna, i ett inlägg i den här tråden.
Fråga: Förutom Zolid Pro, vilka tre andra kollektioner för arbetskläder har Wexman?

Vinnaren utses fredagen den 18 sep. Kontrollera gärna att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vinsten skickas till vinnaren direkt från Wexman Workwear. Vi tackar Wexman Workwear för att de sponsrar den här tävlingen.
 
  • Gilla
Mats Grönvik och 3 till
  • Laddar…
T
Svaret på tävlingsfrågan är: High-vis Pro, Forestry line och Carbon pro.
Min motivering: Jag håller på att renovera en gammal sekelskifteslägenhet, och har jobbat så hårt att jag gått ner TRE storlekar den här sommaren, så jag behöver verkligen nya arbetskläder så de inte ramlar av mig :)
 
Hej, High-vis Pro, Forestry line och Carbon pro.
Jag har inga hela arbetskläder kvar dom är utslitna och inte kommit till skott att köpa nya än, ska börja bygga/inreda en oinredd övervåning i vårt hus så behöver arbetskläder.
Mvh victor
 
Skånepöjk
Svar:

High-vis Pro, Forestry line och Carbon pro



motivering:

Har inga fler risiga kläder att arbeta i. Trött på att arbeta i mjukisbyxor. Riktiga arbetskläder för ändamålet vore perfekt!
 
Svaren är Forestry, high visibility och carbon! Då jag jobbar i skogen hade det suttit som en smäck med nya schyssta jobbkläder, som jag dessutom även kan använda vid jobb hemma. "En hårt arbetande skogsmaskinskvinna- i stort behov att kläder vinna". Världens sämsta rim, men vassego!
 
Svar
High-vis Pro, Forestry line & Carbon pro

Motivering
Nyköpt villa från -77 med inflytt snart, aldrig bott i villa förut så det kommer bli en spännande period! En del renoveringsbehov finns så ordentliga kläder kommer passa perfekt! :)
 
High-Vis PRO, Forestry Line samt Carbon Pro
Hade varit rätt ”lyxigt” att komma med ett komplett matchande set arbetskläder.
 
Hej!
High-vis pro, Foresty line och Carbon pro
Wexman Workwear är riktigt snygga, bekväma, och rejäla arbetskläder som syns väl i trafikerad och rörig arbetsmiljö.
Jag skulle bära dom med stolthet.
Janne
 
Svar: High-vis Pro, Forestry line och Carbon pro.


Jag och min sambo har ganska nyligen dragit igång ett projekt. Vi harme köpt en tomt som är 1 hektar nu håller vi på at bygga en stor verkstad. Igår kom takstolarna! Nästa år kommer vi bygga vårt boningshus! Skulle verkligen vara toppen med arbetskläder!!

Ha en fin dag!
 
Wow! Till att börja med, svaret på frågan: High-vis pro, Forestry line och Carbon pro.
Sen till motiveringen: såväl stall- som hus-renovering stundar, och eftersom verkligen INGA verktyg är anpassade efter kvinnohänder (okejrå, kanske en tumstock) vore det kul att se om ni kunde anta utmaningen att erbjuda kläder som är anpassade även för en hårt arbetande, slitstark kvinna!
Med vänlig hälsning
Helen
 
High-vis PRO, forestry line och carbon PRO är de tre andra kollektionerna. Jag och sambon, två kontorsråttor med mottot ”fake it ’til you make it”, håller på att bygga en fjällstuga. Vi är alltså inga proffs men känner oss som det ;) och med proffskläder nu när vintern kommer kan det ju bara bli bättre :)
 
Förutom Zolid Pro har Wexman Workwear följande kollektioner:
Forestry Line, High-vis Pro och Carbon pro.

Anledningen till att just jag ska vinna ett set rejäla arbetskläder är att jag, när jag jobbar med hus och hem, för närvarande använder de (ömtåliga) profilkläder jag har i mitt arbete, vilket inte ses med blida ögon av arbetsgivaren.
 
Svar: High-vis Pro, Forestry Line och Carbon Pro.

Motivering: Köpt hus och renoverat detta. Nu återstår den förfallna trädgården. Ovärderligt att kunna dra på sig dessa snygga kläder när jag ska ut och bli smutsig!
 
richardtenggren
High-vis Pro, Forestry line och Carbon pro

Behövs alltid arbetskläder, speciellt när man jobbar nästan dagligen på husrenoveringen.
 
Svar: High-vis Pro, Forestry line och Carbon pro.

mina vita målarbyxor är tyvärr inte särskilt vita längre, och självförtroendet (och värmen) för att kunna jobba i bar överkropp är passerad...lite snygga jobbkläder till hösten skulle sitta perfekt!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.