Hemmakatten
Det känns som att jag som skrivit över 11 tusen inlägg, varit moderator i två omgångar och som är inne på mitt 17:e år som aktiv medlem, har bidragit en tillräcklig del till Byggahus för att aldrig behöva betala någon Premiumavgift...
 
Redigerat:
  • Gilla
  • Älska
Jorn och 8 till
  • Laddar…
Hemmakatten Hemmakatten skrev:
Det känns som att jag som skrivit över 11 tusen inlägg, varit moderator i två omgångar och som är inne på mitt 17:e år som aktiv medlem
Instämmer verkligen! De med "förtroendepositioner" på forumet borde verkligen få denna uppmuntran!
 
  • Gilla
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
Håller med, de som jobbar som moderator borde vara självskrivna som premium medlemmar.

Medans de som svarar med enstaka meningar med någon minuts mellanrum i samma tråd (för att få många inlägg?) istället för att skriva allt i ett inlägg, borde inte få vara premium medlem.
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
<- Bosch Professional :love:

Tackar och bockar!
Ska jag ha nån åsikt, utöver att jag är tacksam och glad för att få möjligheten att få det fritt iom topplisteplaceringar så håller jag med om att de som är moderatorer bör ha fritt också. (y)

Trevlig helg hälsas från ett soligt Borlänge! :beer:
 
  • Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
R roli skrev:
Håller med, de som jobbar som moderator borde vara självskrivna som premium medlemmar.

Medans de som svarar med enstaka meningar med någon minuts mellanrum i samma tråd (för att få många inlägg?) istället för att skriva allt i ett inlägg, borde inte få vara premium medlem.
Vill bara meddela att moderatorer tilldelats premium från dagen premium lanserades för en vecka sedan.
 
  • Gilla
Nyfniken och 8 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
<- Bosch Professional :love:

Tackar och bockar!
Ska jag ha nån åsikt, utöver att jag är tacksam och glad för att få möjligheten att få det fritt iom topplisteplaceringar så håller jag med om att de som är moderatorer bör ha fritt också. (y)

Trevlig helg hälsas från ett soligt Borlänge! :beer:
Blev du också lite paff över din ärade placering? :D

Hälsningar från grannkommun,
Falun
 
  • Älska
FredrikR
  • Laddar…
Alltså @Per Eskilsson jag ville ha en skåneflagga, inte en följare, så rolig är jag är väl ändå inte? ;)
Notis om att Per Eskilsson nu följer användaren på ett forum.
 
  • Haha
Nyfniken och 2 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Instämmer verkligen! De med "förtroendepositioner" på forumet borde verkligen få denna uppmuntran!
Moderatorer har självklart premium.
 
  • Älska
FredrikR
  • Laddar…
Vi är många som vill ha skåneflaggor. Men vi måste också tänka på alla i Jämtland, Dalarna, Åland med mera, det blir ganska många flaggor som ska hanteras.
 
  • Älska
FredrikR
  • Laddar…
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Vi är många som vill ha skåneflaggor. Men vi måste också tänka på alla i Jämtland, Dalarna, Åland med mera, det blir ganska många flaggor som ska hanteras.
Fler flaggor åt folket (speciellt Skåneflaggan)!
 
  • Gilla
Lidd och 1 till
  • Laddar…
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Vi är många som vill ha skåneflaggor. Men vi måste också tänka på alla i Jämtland, Dalarna, Åland med mera, det blir ganska många flaggor som ska hanteras.
Men... men.. Åland fick ju en flagga! ;)
 
  • Haha
Appendix
  • Laddar…
Jag har väl Dalarnas flagga som profilbild :thinking::D?
 
  • Älska
FredrikR
  • Laddar…
Ja, ja, ja. Kan ni hålla er till ämnet. Som inte är flaggor åt en viss landsdel.........;)
 
Ah, där ser man, jag bad om en Ålandsflagga eftersom jag tycker Ålänningarna förtjänat det men jag visste inte att den redan fanns. (y);)
 
  • Haha
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Vi är många som vill ha skåneflaggor. Men vi måste också tänka på alla i Jämtland, Dalarna, Åland med mera, det blir ganska många flaggor som ska hanteras.
Ärans och hjältarnas landskap lever gott ett tag till på gamla meriter! ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.