Har precis införskaffat ett Tapwell blandarfäste (mattsvart), tydligen fick man med kromade skruv istället för mattsvarta som bilden visade.

Så frågan är var jag hittar lämpliga skruv till detta?

Tacksam för snabbt svar!
 
  • Mattsvart Tapwell blandarfäste med synliga kromade skruvhuvuden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
B blazern skrev:
Har precis införskaffat ett Tapwell blandarfäste (mattsvart), tydligen fick man med kromade skruv istället för mattsvarta som bilden visade.

Så frågan är var jag hittar lämpliga skruv till detta?

Tacksam för snabbt svar!
Måste ju vara fel i leveransen. Kolla med leverantören så klart.
 
Lexington Lexington skrev:
Prova blåneringsvätska på befintliga skruvar, tex [länk]

På engelska bluening om du vill söka på tuben tex. [media]
Funkar ej med rostfritt.
 
  • Haha
Lexington
  • Laddar…
R RoBo skrev:
Måste ju vara fel i leveransen. Kolla med leverantören så klart.
Har inte fått svar ännu, men såg på en annan sida att fästet levereras med kromade skruv, verkar helt skruvat
 
Uppdatering! Tapwell svarar inte över huvud taget och återförsäljaren har skickat ut ytterligare ett paket med kromade skruv då de tydligen inte läser hela mejl. Ingen som har någon idé var jag kan hitta rostfria mattsvarta skruv på typ 40 mm.
 
nikasp
B blazern skrev:
Uppdatering! Tapwell svarar inte över huvud taget och återförsäljaren har skickat ut ytterligare ett paket med kromade skruv då de tydligen inte läser hela mejl. Ingen som har någon idé var jag kan hitta rostfria mattsvarta skruv på typ 40 mm.
Har du ringt bådadera? Jag fick väldigt snabb respons därifrån både på fråga och reklamation (men den tog jag rätta vägen via Åf)? Alla är inte vindsnabba på mail så jag skulle ringa om brådis.
 
Fått svar från ÅF nu.

”Det är dessa Tapwell säljer till sina blandarfästen och jag har ingenting annat att erbjuda än det eftersom det är originaldelarna från Tapwell.”

Tycker fortfarande att det är riktigt illa att visa upp produktbilden med svarta skruv som inte existerar i verkligheten. Falsk marknadsföring?!
 
B blazern skrev:
Fått svar från ÅF nu.

”Det är dessa Tapwell säljer till sina blandarfästen och jag har ingenting annat att erbjuda än det eftersom det är originaldelarna från Tapwell.”

Tycker fortfarande att det är riktigt illa att visa upp produktbilden med svarta skruv som inte existerar i verkligheten. Falsk marknadsföring?!
Du har iallafall ett mattsvart blandarfäste, sett många badrum med svart blandare men kromat fäste:thinking::sweat:
 
nikasp
B blazern skrev:
Fått svar från ÅF nu.

”Det är dessa Tapwell säljer till sina blandarfästen och jag har ingenting annat att erbjuda än det eftersom det är originaldelarna från Tapwell.”

Tycker fortfarande att det är riktigt illa att visa upp produktbilden med svarta skruv som inte existerar i verkligheten. Falsk marknadsföring?!
Jag skulle ringa Tapwell, finns nr på deras hemsida.
 
Dra några streck med en svart tuschpenna på skruvarna så är det klart :cool:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.