Jag har ett badrum med 6 st downlights och idag sitter det Hide-a-lite Comfort led G2 där och de har börjat lägga av en efter en. De är ca 5 år gamla. Det börjar med att den börjar blinka under en tid och lägger sedan av. Nu har jag 2 döda och en blinkande.

Jag har 230v installation med Schneider vrid-dimmer om det spelar någon roll och i befintlig installation är det separat/inviduella drivers.

Vad skall man välja idag?? Hade lite större förväntningar på Hide-a-lite... finns ju många trådar i ämnet men de känns väldigt ålderstigna nu..

Tack på förhand // John
 
Hojte Hojte skrev:
Jag har satt dessa i mitt nybyggda hus.
[länk]

Ingen ny modell men håller sig bra emot hidealite och sg samt lite billigare, sen 5 års garanti (y)
Hojte Hojte skrev:
Jag har satt dessa i mitt nybyggda hus.
[länk]

Ingen ny modell men håller sig bra emot hidealite och sg samt lite billigare, sen 5 års garanti (y)
Tack för info. Väl värt att kika på. Vilken färgtemperatur har du valt och är du nöjd?
 
M masterjohn skrev:
Tack för info. Väl värt att kika på. Vilken färgtemperatur har du valt och är du nöjd?
Jag kör på 3000 k, är nöjd med det Kök under renovering med halvmålad vägg och oskåpade köksskåp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.