En funktion jag saknar är möjligheten att bevaka en tråd men bara få en notering när TS gör ett inlägg.
Ofta skulle jag vilja veta när TS uppdaterar tråden och inte när vem som helst gör det. Alternativt om det fanns en lite ”indikator” i notisen om det är TS som svarat.
Typ
”Daniel (TS) har svarat i tråden xyz” istället för bara ”Daniel har svarat i tråden xyz”

Vissa trådar är intressanta men genererar mycket inlägg som är av mindre intresse och inte för ursprungsfrågan framåt. Att bara få notering på TS inlägg skulle filtrera bort mycket brus.
 
  • Gilla
tttomten och 7 till
  • Laddar…
Jag skulle även gilla funktionen "Visa bara TS inlägg". T.ex. i långa renoveringstrådar skulle man slippa rätt mycket scrollande förbi inlägg i stil med "Bra jobbat" som visserligen är trevliga, men inte så intressanta. :)
 
  • Gilla
tttomten och 4 till
  • Laddar…
Mathildatiger Mathildatiger skrev:
Jag skulle även gilla funktionen "Visa bara TS inlägg". T.ex. i långa renoveringstrådar skulle man slippa rätt mycket scrollande förbi inlägg i stil med "Bra jobbat" som visserligen är trevliga, men inte så intressanta. :)
Det är väl en av funktionerna som finns med byggahus premium?
 
Finns det en premium version av byggahus?
Vad kostar det
 
M MatCan skrev:
En funktion jag saknar är möjligheten att bevaka en tråd men bara få en notering när TS gör ett inlägg.
Ofta skulle jag vilja veta när TS uppdaterar tråden och inte när vem som helst gör det. Alternativt om det fanns en lite ”indikator” i notisen om det är TS som svarat.
Typ
”Daniel (TS) har svarat i tråden xyz” istället för bara ”Daniel har svarat i tråden xyz”

Vissa trådar är intressanta men genererar mycket inlägg som är av mindre intresse och inte för ursprungsfrågan framåt. Att bara få notering på TS inlägg skulle filtrera bort mycket brus.
Tack för feedback. Vi får försöka undersöka hur enkelt detta är att åstadkomma.
 
Mathildatiger Mathildatiger skrev:
Jag skulle även gilla funktionen "Visa bara TS inlägg". T.ex. i långa renoveringstrådar skulle man slippa rätt mycket scrollande förbi inlägg i stil med "Bra jobbat" som visserligen är trevliga, men inte så intressanta. :)
13th Marine 13th Marine skrev:
Det är väl en av funktionerna som finns med byggahus premium?
Ja, det stämmer. Denna funktion finns med i Byggahus Premium och är väldigt användbar i långa projekttrådar men även i andra långa trådar.

Funktionen finns under den nya filterknappen.

Skärmdump av ett diskussionsforums trådfiltreringsfunktion med val för olika inläggstyper.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
P Putte 9497 skrev:
Finns det en premium version av byggahus?
Vad kostar det
Ja, vi lanserade Byggahus Premium i onsdags. Som premiemedlem slipper du annonser och får tillgång till lite extrafunktionalitet (som t ex filtret ”Visa TS och mina inlägg” i trådar) och får välja en unik titel.

Byggahus Premium kostar 39 kr/månad eller 399 kr för ett år.

https://www.byggahus.se/premium
 
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Ja, vi lanserade Byggahus Premium i onsdags. Som premiemedlem slipper du annonser och får tillgång till lite extrafunktionalitet (som t ex filtret ”Visa TS och mina inlägg” i trådar) och får välja en unik titel.

Byggahus Premium kostar 39 kr/månad eller 399 kr för ett år.

[länk]
Ok, är annonsintäckterna inte tillräckliga för att driva sajten?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.