Vill försäkra så barn inte faller i trappan, på den högra sida satte jag 45 ggr 45 reglar,
Och nu på den vänstra sida vill jag helst undvika regla för mycket, blir för mörkt och tråkig.. Har ni någon tips. Skyddsräcke är alldeles för låg för standar höjden
 
  • En trappskyddsgaller monterad på en sida av en trappa, verktyg på golvet, söker lösning för mörka reglar på den andra sidan.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Vit trätrappa med vertikala 45x45 reglar som säkerhetsskydd på sidan.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Sätt upp plexglas Barn växer fort då kan du ta bort dom
 
Glas eller plexiglas hade jag kört på om du vill ha något som hindrar men släpper igenom ljuset.
 
Kan va bra alternativ, övervåningen kommer användas som tv/hall plats.
 
J jonko skrev:
Glas eller plexiglas hade jag kört på om du vill ha något som hindrar men släpper igenom ljuset.
Hur kan man göra så att det kan se bra ut,känns om att man aldrig kommer kunna komma till ro om barnen är där och små busar, man vill att det ska va permanent skydd för alltid
 
edivale edivale skrev:
Hur kan man göra så att det kan se bra ut,känns om att man aldrig kommer kunna komma till ro om barnen är där och små busar, man vill att det ska va permanent skydd för alltid
Be en glasmästare komma ut och presentera ett förslag, det där är inget konstigt eller ovanligt jobb för dom.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.