Riktigt snyggt, bra jobbat!
 
Super snyggt! Vi ska också bygga ett garage med loft är tanken.
En random fråga, er soffa ser jätte skön ut, vart är den ifrån? :rofl:
 
T
E Elliss skrev:
Super snyggt! Vi ska också bygga ett garage med loft är tanken.
En random fråga, er soffa ser jätte skön ut, vart är den ifrån? :rofl:
Tack! Vad kul, vi trivdes super i lägenheten på garaget under byggtiden och nu hyr vi ut den.
Soffan i lägenheten är Söderhamn från Ikea med klädsel från Bemz. Soffan i huset är Petitio från Furninova.
 
  • Gilla
Elliss
  • Laddar…
Det har man ju kört förbi typ 100 gånger, det fint ut både ute och inne. Såg konstigt ut i början med bara garagebygget. :D
 
Stort Grattis till er och till ett både vackert och modernt hus. Jag gillar era olika detaljlösningar. Tex de olika nicherna som den ovanför sängen. Den idéen hade jag snott till vårt hus
 
Jättefint! Verkligen smakfullt! Undrar vad ni har för fläktlösning i köket? Inbyggd fläkt i spisen; i sånt fall nöjda med det?!
 
Tack så mycket! Golvet är Douglasgran. Det är hellimmat till betongen.
Nyinstallerat Douglasgran-golv i en pågående renovering, med verktyg och byggmaterial.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Renoveringsarbete med nytt hellimmat Douglasgran-golv och verktyg spridda på golvet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
K karny889 skrev:
Jättefint! Verkligen smakfullt! Undrar vad ni har för fläktlösning i köket? Inbyggd fläkt i spisen; i sånt fall nöjda med det?!
Tack. Vi har en Bora Pure med kanal ut i plattan. Vi är supernöjda med den! IKEA har också börjat med denna typen av kombinerad spis/fläkt.
 
  • Gilla
karny889
  • Laddar…
Jag kan inte riktigt släppa hur snyggt ert golv blev, vart köpte ni det? Behandlade ni det med något?
Gick det bra att limma det? Vi tänkte också limma det mot betongen direkt. Satte ni lister längs väggarna i alla rum?

behövde ni sätta någon rörelsefog någonstans? Tänkte det var rätt långa partier.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.