Det slutar nog med att huvudet hamnar ute i snickarverkstaden ::)
 
Jag gillar inte knivblock, men just det här huvudet tycker jag är asläckert. Jag skulle slänga på lite läppstift, lösögonfransar, pärlörhängen och kanske en peruk från Buttericks.

Och bjuda sura tanten på två trappor på husesyn  ;D

Jag vill också gärna veta priset !!!!
 
Jag blir väldigt förvånad att det är så många som faktiskt gillar en sån här pryl. Jag menar det sker ju rätt många otäcka mord. Tänk bara på pojken som blev stekt på kaminen.

Jag skulle då inte vilja umgås med någon som har ett sånt "knivblock" hemma.

 
Vad tråkigt.

Jag tycker att jag är båda snäll och trevlig - Men samtidigt så tycker jag att denna pryl är SÅ läcker, och skulle gärna ha en i mitt kök! :cool:

Men vi skulle alltså aldrig kunna umgås? :-[

/Jan
 
Immobil skrev:
:surprised: Jag tycker dock att detta är häftigare. Dessutom är namnet fyndigare. ;)

[move]Voodoo[/move]

[bild]
Säljs av: [länk]
Har du dessa knivar+ställ själv? Hur e kvalitén på knivarna??
 
Vad har knivblock med kaminer att göra? ;)

Blommis skrev:
Jag blir väldigt förvånad att det är så många som faktiskt gillar en sån här pryl. Jag menar det sker ju rätt många otäcka mord. Tänk bara på pojken som blev stekt på kaminen.

Jag skulle då inte vilja umgås med någon som har ett sånt "knivblock" hemma.
 
Robert_Maria skrev:
Låt oss andra intresserade veta priset när/om du får besked!
Jodå, jag håller er underrättade om affären. :)

Själv tycker jag att man i denna, ibland bistra och bisarra, värld måste få vara lite "knasig". Är det ett sätt att överleva kanske? :-?
 
Jag kan inte mer än hålla med, det var precis min tanke när jag "hittade" detta knivblock.

 
Robert_Maria skrev:
Det här var nog det häfigaste knivblock jag någonsinn sett.

Synd att vi inte tycker likadant i familjen....
Har du kvar familjen? ;-)
 
Ja men självklart. Det är just olikheterna som får oss att vara ännu mer sammansvetsade. Jag är lite "crazy" och frugan är väldigt svensson.

Opposites attract vet du väl?




mr Z skrev:
[quote author=Robert_Maria link=1138303272/0#0 date=1138303272]Det här var nog det häfigaste knivblock jag någonsinn sett.

Synd att vi inte tycker likadant i familjen....
Har du kvar familjen?  ;-)
[/quote]
 
Robert_Maria skrev:
Ja men självklart. Det är just olikheterna som får oss att vara ännu mer sammansvetsade. Jag är lite "crazy" och frugan är väldigt svensson.

Opposites attract vet du väl?
Klart man skall ha oliktänkare....Annars blir det enkelspårigt värre....Men blir det för mycket olika kan man alltid göra knivställ av dem ju :)
 
mr Z skrev:
Klart man skall ha oliktänkare....Annars blir det enkelspårigt värre....Men blir det för mycket olika kan man alltid göra knivställ av dem ju :)

Eller...... Så kan man göra knivblock av dem som inte tycker annorlunda, de som kanske inte tycker något alls förutom att tycka att allt som är unikt är hemskt och förfärligt.  *skratt*
 
He he...Å fördelen med det är att man får ytterligare en titel på visitkortet....

Undra om man kan få ett sånt där kniv block fast med en hund eller en kanin istället...Det skulle jag tycka va rätt najs....
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.