Är det någon som har installerat Ring Alarm Security Kit? Extremt trött på Verisures ockerpriser och bor på landet så vet inte vad det tillför med än brandlarmet.
Har redan Ring kameror utomhus och fungerar perfekt, och nu sådan rabatt att jag kan köpa helt system för typ halva Verisures årskostnad. Saknas brandlarm i Sverige, men ska komma... Ring Alarm Security Kit med 5 delar och prissänkning visas på en webbplats.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Har redan ett gäng RING utomhuskameror som fungerar perfekt, så är bara Ring jag är intresserad av... Men tack :)
 
  • Gilla
Thome
  • Laddar…
Kan man koppla in det via z wave?
 
P Putte 9497 skrev:
Kan man koppla in det via z wave?
Kameror går via Wifi, men Larmsystemet har egen accesspunkt (med mobilalternativ), så borde väl vara något slutet system?
 
Lucky2015
kysan kysan skrev:
Är det någon som har installerat Ring Alarm Security Kit? Extremt trött på Verisures ockerpriser och bor på landet så vet inte vad det tillför med än brandlarmet.
Har redan Ring kameror utomhus och fungerar perfekt, och nu sådan rabatt att jag kan köpa helt system för typ halva Verisures årskostnad. Saknas brandlarm i Sverige, men ska komma... [bild]
Det där larmet är långt ifrån likabra som Ajax security. Satsa på ett Ajax larm istället. Det går dessutom att ansluta till larmcentral för 95 kr/månaden.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.