Hejsan!

Jag har ett utrymme där jag behöver göra något, funderat på en hylla för förvaring små saker, mobil, laddare osv. Problemet är att mellanrummet är så litet och har inte hittat någon hylla eller dyligt som passar bredden. Är det svårt att bygga sånt själv?

Nån som har något annat tips på vad jag kan göra i det här lilla utrymmet, det är 15.5 cm brett och 50 cm djupt. 258 cm högt. Garderoben är 236 cm högt.
Utrymmet uppstod då jag renoverar en lägenhet och hittade ingen garderob i rätt storlek som den ”vrå” den står i.
Kan man lista runt för att täcka upp det?

Mvh Christian
 
  • Smalt utrymme bredvid en vit garderob, troligt utrymme för efterfrågad hylla.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Du kan köpa en täcksida i samma färg som garderoben för att dölja utrymmet eller så kan du göra som vi och förvara strykbrädan där.

/M
 
  • Gilla
Christian bergqvist
  • Laddar…

Bästa svaret

BirgitS
Christian bergqvist Christian bergqvist skrev:
Jag har ett utrymme där jag behöver göra något, funderat på en hylla för förvaring små saker, mobil, laddare osv. Problemet är att mellanrummet är så litet och har inte hittat någon hylla eller dyligt som passar bredden. Är det svårt att bygga sånt själv?
Nej, inte särskilt. Du behöver såga till något så att det fungerar som hyllplan som du sen lägger på smala lister som du sätter fast i väggen resp. garderoben.

Välkommen till forumet också!
 
  • Gilla
Christian bergqvist
  • Laddar…
Christian bergqvist Christian bergqvist skrev:
Hejsan!

Jag har ett utrymme där jag behöver göra något, funderat på en hylla för förvaring små saker, mobil, laddare osv. Problemet är att mellanrummet är så litet och har inte hittat någon hylla eller dyligt som passar bredden. Är det svårt att bygga sånt själv?

Nån som har något annat tips på vad jag kan göra i det här lilla utrymmet, det är 15.5 cm brett och 50 cm djupt. 258 cm högt. Garderoben är 236 cm högt.
Utrymmet uppstod då jag renoverar en lägenhet och hittade ingen garderob i rätt storlek som den ”vrå” den står i.
Kan man lista runt för att täcka upp det?

Mvh Christian
Hej,
Jag hade köpt laminat skivor som jag hade kapat till hyllplan samt klyvt en och monterat gångjärn på som dörr. Perfekt dold förvaring :)
 
BirgitS
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.