Flyttar i september till hus jag köpt. Det är ett litet hus med källare byggt 1939. Dusch och tvätt i källaren. Roar mig med att fundera på framtida eventuell ombyggnad så jag får dusch och tvättmöjligheter uppe i huset. Vad tror ni om min amatörmässiga skiss och fundering? Skulle det överhuvudtaget vara möjligt? Någon som dessutom vågar sig på en gissning på vad något sådant skulle kunna tänkas kosta? Amatörskiss av husplan som visar en planerad ombyggnad med nya dusch- och tvättmöjligheter.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Amatörmässig skiss av husplan med markerat område för föreslagen dusch och tvätt uppställt i rött.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
En klar förbättring, jag hade nog också flyttat handfatet bredvid toalettstolen så du får allt på en vägg då rummet är långt och smalt
 
  • Gilla
marwis
  • Laddar…
A Argastesnickaren skrev:
En klar förbättring, jag hade nog också flyttat handfatet bredvid toalettstolen så du får allt på en vägg då rummet är långt och smalt
Så jag kanske inte är helt galet ute i mina amatörfunderingar :). Jo, tror också det skulle bli bättre med flytt av handfatet. Tack!
 
Jag hade bytt plats på badrum och kök. Dels så kanske man slipper byta fönster/sätta in fönster, dels så slipper man kånka matkassar igenom hela huset, kanske förbi folk som tittar på tv.
 
  • Gilla
Anna_H och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.