Du får nog lägga till märke/modell, det är sällan samma...
 
Det är inte alls till en cirkelsåg, men jag tror nog att det är ganska likt på alla. Klingorna är ju standardiserade
 
Mutter? Tror det sitter skruv på båda mina:thinking:
 
Kolla annars med småmaskinsservice:

https://www.smsservice.se

De har ju de flesta delarna som reservdelar. Kan inte kosta många kronor. Ta fram sprängskiss och ta reda på artikelnummer.
 
Jag har en försänkt insex och en specialbricka med styrspår på mina Festool. Makitan hade också försänkt insex med bricka.
 
Jag får väl försöka hitta reservdelen istället. Det var en chansning att fråga här
 

Bästa svaret

Ska kolla när jag kommer hem, har en som ska slängas...
 
Tack :D
 
Det var en skruv + spårbricka tyvärr!
 
Skulle nog ge mig på delar från en bordssåg. De flesta cirkelsågar jag sett har en insex och en bricka. Men jag har å andra sidan inte sett alla cirkelsågar som tillverkats :D
 
B Bayerleiner skrev:
Det var en skruv + spårbricka tyvärr!
Ok, tack för försöket
 
RmK_71 RmK_71 skrev:
Skulle nog ge mig på delar från en bordssåg. De flesta cirkelsågar jag sett har en insex och en bricka. Men jag har å andra sidan inte sett alla cirkelsågar som tillverkats :D
Ja, kanske är det så.

Jag har faktiskt hittat en sprängskiss nu och slängt ut en förfrågan till en butik.Det kommer förhoppningsvis att lösa sig. Redan hittat i tyskland, men inte så sugen på att betala 26 euro i frakt.
 
Om du säger vad det är för såg du har kanske någon gar bättre tips om var du kan finna reservdelar
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.