Hur har det gått med bygget? Är ni klara? Mer bilder! Sitter precis och tittar på denna också. Funderar på om vi ska ha bara el eller kombinerad el och kamin. Någon input?
 
@Lenahugo nu får du allt ösa på med bilder. Extremt intresserad av hur det blev, om ni är nöjda med storleken och hur det ser ut!! :D
 
R
Riktigt intresserad jag med, blir nog en xl till våren dock då lite andra projekt behöver bli köra först:cool:
 
  • Gilla
Fredde11
  • Laddar…
Ja det kommer bilder strax, de har fastnat i sambos telefon! Men vi är väldigt nöjda med poolen, har en XL och badar hela dagarna. har den på ca 30 grader!
beställ inte mindre, man önskar alltid att den ska vara större när man badar med barn
 
lite badbilder, mer på bygget kommer längre fram!
 
  • Utomhusbad på natten med upplyst pool, trädäck och omgivande träd, lampor på marken, person i poolen.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Barn badar i ett ovanmarkspool på en trädäck vid skogskant under solig himmel.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Barn i simglasögon flyter i pool på trädäck med trädgård i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Katt undersöker kanten på en blå swimmingpool omgiven av träd och uppblåsbara bollar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Sindbad och 2 till
  • Laddar…
Hej! Kollar också på denna. Har ni tänkt att ha den varm andra tider än sommaren. Har någon koll på drift att köra den april- okt typ, mellansverige.
 
A anis78 skrev:
Hej! Kollar också på denna. Har ni tänkt att ha den varm andra tider än sommaren. Har någon koll på drift att köra den april- okt typ, mellansverige.
Hej!
Vi har den på 37-38 grader hela tiden nu, jätteskönt att bara hoppa i närsomhelst. Badar ett par ggr i veckan. den håller värmen bra, pumpen går lite då och då. Ska försöka kolla värmeräkningen jämfört med förra året för att se hur mycket det går åt ungefär.
får oftast sällskap av min tvååring och 6 åring vid varje bad även i november.
 
  • Person som badar i uppvärmd utomhuspool med ljusslinga i bakgrunden under kvällstid.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Uppvärmt bad utomhus på kvällen med tända ljus och hus i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Uppvärmd pool med blått vatten på kvällen, omgiven av mörka träd.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Sindbad
  • Laddar…
Lenahugo Lenahugo skrev:
lite badbilder, mer på bygget kommer längre fram!
Hej, ser att jag är 3 år sen på bollen, men hoppas du har lust att svara om du kan .
Jag kikar efter liten terasspool (utan bubbel) som har sittmöjlighet. Jag har också en dröm att det ska funka med en swim-jet.
Går det att ha en swim-jet i denna pool? (Stlr XL )
Om du gissar lite kvalificerat :)
 
P Planerarn skrev:
Hej, ser att jag är 3 år sen på bollen, men hoppas du har lust att svara om du kan .
Jag kikar efter liten terasspool (utan bubbel) som har sittmöjlighet. Jag har också en dröm att det ska funka med en swim-jet.
Går det att ha en swim-jet i denna pool? (Stlr XL )
Om du gissar lite kvalificerat :)
Hej!
Tror den är för liten. Jag kan ligga och flyta som vuxen och min 8 åring tar två simtag, men det beror nog på hur lång du är
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.