Hej.
Jag styr alltid min nya 430X via appen.
Det känns som den inte är riktigt stabil.
Den kan ge vilseledande info ex.att klipparen är på väg till laddstationen fast den redan är där men oftast efter ett flertal minuter så visar den rätt.
Ett annat problem som uppstod idag är följande. Jag väljer att åsidosätta schema klippningen och väljer att klippa 3h.
Följande kommer upp i appen.
Klippning-Lämnar laddstationen.
Klipparen står dock kvar...
När jag kollar displayen så står det.
Följer ut tryck start för att fortsätta.
Detta hjälper inte den står fortfarande kvar.
Då jag drar den lätt utåt några cm så kommer den igång.
Tidigare har det funkat att förbikoppla schemat och kört den ex.3h.
Någon som vet mer??
Olle
 
Kan tydligen uppstå smärre fördröjningar mellan klippare-->mobilnät--->HQ-server.
 
Ok.
Men om det står på klipparens display
Följer ut tryck start. Då borde detta vara i realtid.
Nu när jag gjorde ett nytt försök via appen att tvinga ut den 3h då gick det plötsligt.
 
Hej.
Jag frågade Husqvarna om detta och de trodde att det kunde vara något tillfälligt fel på "systemet"
Olle
 
Intressant att Husqvarna support är så dåligt pålästa att de måste tro.:rofl:
Det är väl så man säger när man har ett känt fel med kommunikationen, Tex att den är vääldigt låångsam.
"systemet"? :crysmile:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.