Svar: 500ml
Den skulle passa utmärkt i det nya fräsha huset.
 
500ml Vi har alltid önskat oss den typen av dammsugare. Sen vi fick barn har det stått högt upp på önskelistan. Skulle vara en fantastisk överraskning att vinna den.
 
500ml
Det vore behändigt med en Ryobi sladdlös med tanke på allt katthår på mattor och golv på 2 våningar å slippa sladden.
 
500ml.

När produkten lanserades i USA, gjorde jag vad alla ska!
Jag googlade för att ta reda på mer
och snart hade jag större kunskaper
Jag blev väldigt intresserad av att köpa produkten
Men jag vill gärna delta i utlottningen
Jag vet hur grym den är
Det är en dammsugare jag länge kommer hålla kär!
 
500 ml

För att som rullstolsförare är det ett "rent helvete" (om uttrycket tillåts?) ... att dra runt med både slang och sladd!
 
Svar: 500 ML

Motivering: Jag har precis köpt ett hus ensam och håller på att titta på olika batteridrivna märken där man kan använda samma batteri i hela serien men ännu inte riktigt kunna bestämma mig. Hört mycket gott om Ryobi så hade varit kul att få testa en innan man köper på sig alla verktyg man behöver så man får bevisat vad dom går för.
 
500ml
Har ett soldattorp utan el, haft det över 20 år. Ryobi har verligen undelättat underhållet i vårat torp. Har köpt på mig åtta olika en heter genom åren, skulle vekligen vara bra med en sladdlös dammsugare att komplettera till min "maskinpark”
 
500 ml

Det absolut jobbigaste och tråkigaste jag vet är att dra fram dammsugaren för att städa. Jag blir svettig bara jag tänker på det. Med den här smidiga skaftdammsugaren hoppas jag att det ska göra jobbet lättare och att jag förhoppningsvis även kan få hjälp av mannen i mitt liv. Han gillar alla nya prylar särskilt om de brummar lite lagom.
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]

Den här veckan tävlar ni om en sladdlös skaftdammsugare från Ryobi. Glöm en trasslig sladd som fastnar överallt, slipp omaket med att dammsugaren blir kvar bakom hörnet när du vill gå vidare… Den sladdlösa skaftdammsugaren R18SV7 som ingår i ONE+ serien från Ryobi är enkel att hantera och tar effektivt upp damm och smuts. Den motordrivna borsten i munstycket hjälper till att dra upp smuts och damm från mattor och HEPA 13-filtret tar bort minst 99,97% av luftburna partiklar med en storlek på 0,3 µm (mikrometer). Den förvaras upphängd på väggen och den avtagbara borsten har spår för att enkel klippa bort hår som fastnat. Batteri och laddare medföljer.

Totalt värde: ca 2 500 kr

Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna dammsugaren, i ett inlägg i den här tråden.
Fråga: Hur mycket rymmer den påsfria uppsamlaren som sitter på skaftet?
Svaret hittar du här: se.ryobitools.eu

Vinnaren utses fredagen den 14 augusti.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vinsten skickas till vinnaren direkt från Ryobi. Vi tackar Ryobi för att de sponsrar den här tävlingen.
svar 500 ml
Jag skulle verkligen behöva sladdlös dammsugare eftersom vi är en stor familj som bor utspridd på flera våningar och sladden vill aldrig räcka till :p håller tummarna / Sofia
 
Svar: påsen rymmer 500ml.

Jag förtjänar dammsugaren därför att jag tycker om att hålla rent, samt att få ha roligt då jag gör det. Det är dessutom bättre för miljön att jag använder en batteridriven dammsugare än en driven av fossila bränslen.
 
500 ml

Tänk att få byta ut vår hopklistrade Siemens sladdammsugare i sommarstugan där förvaringsmöjligheterna är begränsade. Nuvarande dammsugare hålls i hop med gaffatejp. Av och på sker genom att dra ur eller sticka in sladden i vägguttaget. Tänk att få möjlighet till en liten behändig dammsugare som inte tar någon större plats och att kunna använda de batterier som jag har till min skruvdragare, cirkelsåg, slipmus, trimmer och grässklippare. Det hade inte gått av för hackor det. Enkelheten framför allt.
 
500ml,
Min sambo har problem med centraldammsugarens slang då hon alltid lyckas hänga upp slangen i trasslig åtta, hon om någon skulle bli glad över denna smidiga sladdlösa skaftdammsugare....
 
500 ml
Jag har som ensamstående mamma till två små flickor just köpt hus! Det kommer att läggas massor med tid på renovering. Om man kunde få lite mer tid över för att hänga med tjejerna i stället för att släpa dammsugare med sladd runt på två våningar skulle vår vardag bli mycket roligare ;)

Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]

Den här veckan tävlar ni om en sladdlös skaftdammsugare från Ryobi. Glöm en trasslig sladd som fastnar överallt, slipp omaket med att dammsugaren blir kvar bakom hörnet när du vill gå vidare… Den sladdlösa skaftdammsugaren R18SV7 som ingår i ONE+ serien från Ryobi är enkel att hantera och tar effektivt upp damm och smuts. Den motordrivna borsten i munstycket hjälper till att dra upp smuts och damm från mattor och HEPA 13-filtret tar bort minst 99,97% av luftburna partiklar med en storlek på 0,3 µm (mikrometer). Den förvaras upphängd på väggen och den avtagbara borsten har spår för att enkel klippa bort hår som fastnat. Batteri och laddare medföljer.

Totalt värde: ca 2 500 kr

Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna dammsugaren, i ett inlägg i den här tråden.
Fråga: Hur mycket rymmer den påsfria uppsamlaren som sitter på skaftet?
Svaret hittar du här: se.ryobitools.eu

Vinnaren utses fredagen den 14 augusti.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vinsten skickas till vinnaren direkt från Ryobi. Vi tackar Ryobi för att de sponsrar den här tävlingen.
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]

Den här veckan tävlar ni om en sladdlös skaftdammsugare från Ryobi. Glöm en trasslig sladd som fastnar överallt, slipp omaket med att dammsugaren blir kvar bakom hörnet när du vill gå vidare… Den sladdlösa skaftdammsugaren R18SV7 som ingår i ONE+ serien från Ryobi är enkel att hantera och tar effektivt upp damm och smuts. Den motordrivna borsten i munstycket hjälper till att dra upp smuts och damm från mattor och HEPA 13-filtret tar bort minst 99,97% av luftburna partiklar med en storlek på 0,3 µm (mikrometer). Den förvaras upphängd på väggen och den avtagbara borsten har spår för att enkel klippa bort hår som fastnat. Batteri och laddare medföljer.

Totalt värde: ca 2 500 kr

Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna dammsugaren, i ett inlägg i den här tråden.
Fråga: Hur mycket rymmer den påsfria uppsamlaren som sitter på skaftet?
Svaret hittar du här: se.ryobitools.eu

Vinnaren utses fredagen den 14 augusti.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vinsten skickas till vinnaren direkt från Ryobi. Vi tackar Ryobi för att de sponsrar den här tävlingen.
 
Svar: 500 ml
Dammsugaren från Ryobi kompletterar min övriga uppsättning av Ryobis One+ verktyg. Jag blir glad och min fru blir också glad :)
 
500ml

Vi ska på fredag flytta till hus från lägenhet, så hade vart perfekt med ny dammsugare som är mer mobil eftersom man ska ta med sig den genom tre våningsplan. Då hade en Ryobi dammsugare varit perfekt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.