Uppsamlaren rymmer 500 ml.

Jag har varit skeptisk till sladdlösa dammsugare. Men efter att jag provat kan jag konstatera att den motordrivna borsten i munstycket gör att den är mycket effektiv trots den lägre sugeffekten jämfört med en sladdammsugare.

Dammsugaren skulle komma väl till pass att städa upp efter vår ettåriga dotter som skapar oanade mängder smulor av de relativt små mängderna bröd och kex som hon konsumerar. Jag ser även en stor fördel med att slippa kånka våran sladdammsugare upp och ner för radhustrappan hela tiden.
 
500 ml

Två våningar och maken trampade sönder dammsugaren på övervåningen. Vore helt suveränt med en utan sladd som kan få "bo" på en vägg däruppe utan risk för åverkan... Att den sedan har samma batteri som flera andra verktyg är bara en superbonus!
 
Svar 500ml

En sladdlös dammsugare hade varit ett ypperligt redskap i arsenalen då den lilla här hemma intresserat sig för att tömma innehållet i blomkrukorna över golvet.

Mvh Viktor
 
Svar: 500 ml

Hos min kära mor bor för tillfället fem jamande lurvbollar & en hund,
hon dammsuger JÄMT, får inte en lugn stund.
Livet som kattgalen är både gulligt och mjukt,
men att städa många timmar gör att man i kroppen lätt blir sjuk.
Till henne den bästa dammsugaren jag vinna vill,
så hon kan ta det lugnt, chilla lite och sitta still.
Tänk om jag fick ge henne en R18SV7 som suger … med kvalitet & finess,
den skulle från städningen ta bort allt slit och all tristess!
 
500ml

Skulle bli dammsuget oftare om man slapp släpa fram grovdammsugaren som låter som ett jetplan när man startar den.
 
500 ml

För att det är så roligt att vinna! Och så tråkigt att städa.
 
Hej!
Uppsamlaren rymmer 500 ml.
Jag vill väldigt gärna vinna denna fina skaftdammsugare. Vi har en dammsugare på första våningen och det är ett evigt släpande på den upp och nerför trappan med risk för att snubbla och annat. Som reumatiker och kattägare behövs det verkligen något effektivt och lätt att ha på ovanvåningen för att bli av med alla dessa dammråttor och tussar av kattpäls!
 
500ml

Vi har tre döttrar hemma som älskar allt med pyssel. Det är glitter, papper och pärlor mm som ligger överallt efter en stunds lek. Då vore det toppen med en smidig dammsugare att ha på plats som är smidig att städa med. Då kan tjejerna pyssla så mycket dom vill och städningen blir roligare både för dom och mig!
 
Den rymmer 500 ml smuts.
Skulle bli en bra överraskning till min mamma. Hon förtjänar en bra dammsugare då kattskrället släpper sin päls överallt i huset.
 
500ml

Våran 6 månaders skaftdammsugare gör inte sitt jobb. Vi hatar att använda den då den knappt suger in något. Ett av våra sämsta köp.
 
500 ml

Skulle vara perfekt i vårat lilla torp. Då en normal dammsugare tar för mycket plats.
 
500ml

Jag letar efter en Smidig dammsugare då jag har katter och tycker inte om att dra fram den stora hela tiden. Skulle vara såååå smidigt med denna från Ryobi då vi älskar deras maskiner och har några från de som vi använder när vi bygger om.
 
Behållaren rymmer 500ml

Med ett nyinköpt hus och en 1,5 åring så vad vore inte bättre med en sladdlös dammsugare. Den skulle verkligen förenkla våran vardag och bli flitig använd.
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
500 ml innehåller den! Då vi har en sommarstuga med endast solceller/12v så skulle vi kunna få lite rent. Vi har massor av Ryobi+Oneverktyg, inkl 12-voltsladdaren, men en dammsugare skulle sitta fint.
 
500ml rymmer den.

Den här hade varit ett perfekt komplement i min ryobisamling! Har kompressor, skruvdragare (den första modellen i One+), slagskruvdragare, lampa, slipmaskin och sticksåg och är nöjd med alla! Hade passat kanonbra för andra våningen i huset, där kattlådan finns, med en bra sladdlös dammsugare.

Mvh
Andreas Möller
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.