En bra fläkt ger svalka under heta sommardagar och nätter utan alltför störande ljud. Den ska ha de rätta funktionerna och ett tilltalande utseende; allt till ett rimligt pris. Vi testade åtta fläktar av olika typer för att se vilken som är bäst och mest prisvärd.

Du kan läsa artikeln här: Fläktar test - vi utser den bästa fläkten
 
  • Gilla
Nalleman64 och 1 till
  • Laddar…
Bra timing på denna artikel nu när det är 27 grader ute.:cool:
 
Julas golvfläkt Anslut säljs nu för 199kr med flera bra funktioner. Swing, timer, 3 hastigheter, fjärrkontroll m m. En fläkt är trots allt bara en snurrande plastpropeller så till det vrakpriset tycker jag definitivt den smätter alla andra fläktar i testet på propellerbladen :)
 
  • Gilla
Tubes och 4 till
  • Laddar…
Z Zachtionman skrev:
Julas golvfläkt Anslut säljs nu för 199kr med flera bra funktioner. Swing, timer, 3 hastigheter, fjärrkontroll m m. En fläkt är trots allt bara en snurrande plastpropeller så till det vrakpriset tycker jag definitivt den smätter alla andra fläktar i testet på propellerbladen :)
Den är inte högljudd heller. Köpte förra veckan. Riktigt bra.
 
  • Gilla
Tubes och 1 till
  • Laddar…
Tacka vet jag min takfläkt
 
B Bure skrev:
Den är inte högljudd heller. Köpte förra veckan. Riktigt bra.
Köpte en av dessa förra året och var så nöjd, främst med ljudet och fjärren + timer, så jag köpte två till i början av sommaren för 199st. Bästa fläktarna jag ägt.
 
  • Gilla
Bure
  • Laddar…
Roligt att testvinnare fick 5 i utseende när den ser ut som dom andra fläktarna som fick 3:thinking::thinking::thinking:
 
  • Gilla
Prodigys
  • Laddar…
T twoody skrev:
Roligt att testvinnare fick 5 i utseende när den ser ut som dom andra fläktarna som fick 3:thinking::thinking::thinking:
De ser inte likadana ut. Det är stor skillnad på utseendet IRL.
 
Att en produkt har ett års garanti betyder inte att den har dålig kvalitet . Jag har några bordsfläktar som är 5 år gamla som funkar
 
  • Gilla
Ducceman och 1 till
  • Laddar…
Köpte Xiaomi Smartmi SmartFan S2 i helgen, riktigt nöjd med den!! synd att den inte var med i testet.
 
  • Xiaomi Smartmi SmartFan S2 stående fläkt på en produktinformationssida med pris och lagerstatus.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Haha
Mikael Karlsson4999 och 2 till
  • Laddar…
Jag har haft Xiaomi Smartfan 2 i över 1 år och är väldigt nöjd med den, bästa fläkten jag någonsin haft..
 
  • Gilla
Nicro och 1 till
  • Laddar…
Kan man manövrera testvinnaren utan dator/telefon/applikation? Har den vanliga fysiska knappar?
 
  • Gilla
fatsuG7
  • Laddar…
Och om man måste använda appen; kostar appen något?
 
Strip Strip skrev:
Kan man manövrera testvinnaren utan dator/telefon/applikation? Har den vanliga fysiska knappar?
Ja, det sitter knappar på fläkthuvudet också.
 
  • Gilla
Strip och 1 till
  • Laddar…
T ToRy skrev:
Och om man måste använda appen; kostar appen något?
Nej den ingår.
 
  • Gilla
ToRy
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.