L
Hej!

Håller på och byta offerbräda vid entrédörren. Ska byggas ny tralltrapp också. Offerbrädan är snesågad över och underkant. Hittade ett gammalt droppbleck jag la dit. På ena bilden har jag även bytt panelbrädan längst ner. Ni ser glipan. Den var där även med den gamla panelbrädan. Är jag på rätt väg om jag sätter dropbleck som på bild och en snedsågad list över? Samt, hur löser jag glipan bäst? Bleck där med? Beskriv gärna tydligt Mvh En gröngöling
 
  • Nyligen utbytt offerbräda vid en entrédörr med synligt droppbleck och en liten glipa mellan panelbrädan och offerbrädan över stenfundament.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Byggprojekt visar en delvis monterad offerbräda vid en entrédörr med synlig glipa och droppbleck.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Ser att du lagt in samma fråga även under fönster och dörrar. Undvik att ställa samma fråga på flera underforum eftersom svaren blir splittrade då. Du får säkert mer svar under fönster och dörrar så jag föreslår att moderator tar bort denna tråd.
 
L
P peroande skrev:
Ser att du lagt in samma fråga även under fönster och dörrar. Undvik att ställa samma fråga på flera underforum eftersom svaren blir splittrade då. Du får säkert mer svar under fönster och dörrar så jag föreslår att moderator tar bort denna tråd.
Okej, tack för rådet
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.