oskar.valta oskar.valta skrev:
Jaja, det lät som att toaletten och blandarna också var med i priset. ;)
Haha, ja lite otydlig där, men om det ingått hade de nog gått minus på det jobbet.
 
JA”Snabbe” Jonas ”Snabbe” Andersson skrev:
Haha, ja lite otydlig där, men om det ingått hade de nog gått minus på det jobbet.
Lite min tanke... hehe.
 
oskar.valta oskar.valta skrev:
Om jag skulle ha tänkt mig att acceptera offerten hade jag nog velat få lite större klarhet i vad som ingår i materialkostnaden. Mest för att säkerställa att de har uppfattat din förfrågan korrekt. Om de har uppfattat dig korrekt tycker jag att materialkostnaden är i överkant, som du säger.

Sedan hade jag personligen tagit in detta jobb på löpande räkning, men då krävs naturligtvis att du har en firma/rörmokare som du har förtroende för.
den är korrekt uppfattad, dom har tom sagt att detta är ett perfekt jobb att göra när dom får lite tid över! Men som jag uppfattar det så behöver vi nog ta in någon offert till!
Har tyvärr ingen röris som jag har förtroende för, dels är detta typ andra rör-jobbet vi gör o första firman va tyvärr värdelös!
Blir till att vänta o leta vidare!
 
  • Gilla
oskar.valta
  • Laddar…
Slutade med att en långväga kompis (arbetar som röris) kom ner med familjen i sommar och fixade allt.
Materialet landade på ca 1 500 kr och arbetet tog ca en och en halv timme, där kanske 20 min handlade om att borra hål i betongplattan med min kassa Cotech och borr från biltema och 10 min för att vända fästet till vattenmätaren för att få den närmre väggen.
Arbetskostnaden blev väl ca 30 kr eller två öl. Trevligt hade vi också (y)
 
  • Gilla
oskar.valta
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.