Behållaren rymmer 500ml!

2 katter, 2 hundar, 2 vuxna i ett hus med alldeles för lite förvaring.
Vad hade då varit en fantastisk lösning ?
- Jo en Ryobi sladdlös dammsugare!
Tänk att få slippa fajtas med en stor klumpig och sladdriven dammsugare som man aldrig vet vart man ska göra av. Med en Ryobi dammsugare kan den hänga på väggen i köket, utan att man behöver skämmas, för i ärlighetens namn är den bra mycket snyggare än både vår gamla, och de flesta dammsugare på marknaden !
Inte nog med det, så kör jag Ryobis andra verktyg redan, så extra batterier finns redan i hemmet.
Detta kan ju inte bli annat än bra !
 
Svar: 500 ml
Vi har två våningar på vårt gamla hus men bara en dammsugare. Funderade på att skaffa en extra till övervåningen men där finns ju inget städskåp, men en smidig sladdlös är ju alltid redo. Och fatta hur mycket enklare det skulle vara att dammsuga trappan och slippa vara rädd för att trilla då jag håller dammsugaren i ena handen och handtaget till slangen i den andra. Med en skaftdammsugare har jag en hand fri till trappräcket.
 
Den rymmer 500ml.

Motivering följer:

Har flyttat till vårt första hus jag och min sambo och har bott sen juli.

håller på och renoverar för fullt och då blir det mycket damm och smuts som måste dammsugas varje dag. Vi har källartrapp och trapp upp till övervåningen som är klädd i matta. Våran nuvarande dammsugare tar inte upp dammet bra på mattan så med en ny dammsugare skulle vardagen bli mycket enklare och renoveringen roligare.
 
Vi har verkligen utnyttjat vårt uterum i år, men vad mycket skräp, gräsklipp etc, som fastnar i mattan, en Ryobi skulle vara den perfekta lösningen på detta problem. Med en liten bonus i form av at nyttja samma batteri till min skruvdragare som börjar tappa orken i batteriet.
 
Hej! Och svaret är 500ml.

Vi behöver absolut en sladdlös sugare på nedre våningen, blir mycket "fnuck" i köket och hallen, vår gamla Electrolux är både tung och trött att släpa runt på.

Mvh
Stefan Pålsson
 
B
Svar: 500ml

De ganska nytillkomna katterna har ökat städbehovet hemma, de sprider hår, mat och kattsand omkring sig. En batteridriven dammsugare skulle underlätta för att snabbt få bort allt skräp, tänk att få slippa rulla ut all sladd och släpa allt efter sig.
Ser också möjligheten att enkelt kunna ta med sig dammsugaren när vi är ute med husvagnen, snabbt kunna få bort det som dras in i både förtält och husvagn.
 
500 ml


Hjälp oss, Ryobi-ONE+ Kenobi, du är vårt enda hopp.

Sommarens projekt hemma hos vår familj är att förenkla och effektivisera vårt hem och våra rutiner. Vi har hunnit en bra bit och som en del av detta har vi haft siktet inställt på den här typen av dammsugare men ännu inte slagit till.

Visa oss den rätta vägen till ett rent hem i höst och framåt.
 
500 ml

Vår maskin är visserligen bra på att suga,
men otymplig är den så att det heter duga.

Oftast sopar vi bara med en liten borste,
och dammsuger endast när vi verkligen måste.

Vår maskin har faktiskt lagt av en gång,
då stämde dammråttorna upp i glädjesång.

Kort därefter satte frugan ett ultimatum,
...och maskinen blev lagad till nästa datum.

"Det blir inget sex förrän vi dammsugit här!"
"Reparera den gamla eller gå till en affär!"

Det var sladden som hade gått av i en nyck,
för den tålde visst inte alla drag och ryck.

En sladdlös apparat verkar väldigt bra;
då behöver vi ju aldrig rycka och dra.

Även idén med en uppsamlingsbehållare e go',
till exempel när det råkar sugas upp lego.

Att dammråttorna vinner nästan varje slag,
är säkert för att vi inte har en Ryobi i vårt lag.

Och, om jag kan överraska frugan med denna vinst
får jag säkert £!%$@+? henne som en hingst!

:seenoevil::oops:;):p
 
500 ml

Vi har precis, med stor hjälp av byggahus forum, byygt färdigt vårt lilla fritidshus. Det enda som fattas nu är en dammsugare. Det kan komma väl till hands med småbarn och katthår.
 
Svar: 500 ml
Motivering:Har länge funderat på en sladdlös dammsugare men inte riktigt hittat något som passar. Har några Ryobi verktyg sen tidigare så det skulle vara ett positivt tillskott med deras dammsugare som jag kan använda samma batteri till.
 
500ml

Vi fick hem vår hundvalp för 7 veckor sedan och har märkt att det vore väldigt smidigt med en batteri driven skaftdammsugare då man behöver ta fram dammsugaren i princip efter varje gång hunden varit ute... sen hjälper det inte att han tror sladden är en drag leksak.
 
500 ml

Varför jag ska vinna denna dammsugare är då vi har våra glada husdjur som titt som tätt fäller massa päls och då kunna ta fram den sladdlösa dammsugaren skulle underlätta och spara massa tid vid städningen.
 
Påsen rymmer en halvliter, eller 500 ml.

Anledningen till att jag borde vinna denna skaftdammsugare från Ryobi är enkel;
Jag är lite för lat för att plocka fram den stora dammsugaren varje gång det behövs dammsugas. Den här skaftdammsugaren känns som ett bekvämt alternativ och då kanske man städar lite oftare.
 
svar: 500 ml

Ryobi verktygen är suveräna så kan väl förvänta mig samma prestanda från denna dammsugare, och det behövs verkligen med hund i huset sen ett tag tillbaka :).

/Leif
 
500 ml

Den skulle vara perfekt på de ställen och ytor vår robot inte når eller klarar, som tjocka mattor och källarutrymmen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.