Svar: 500 ml, eller en halv liter.
Det vore fint med en sådan dammsugare med en roterande borste, som kan ta upp damm och skräp från våra textila mattor, vilket den vanliga e-luxen inte klarar.
Och med en dammbehållare som är lätt att tömma!
Så jag ställer mig bland de första i kön att få vinna :)
När kommer vinsten :D
 
En halvliter. Skicka den till mig så ska jag utvärdera den och rapportera hur den funkar jfr Electrolux motsvarande variant, Erfarenheten hittills är att det kan vara vara bra på snabba småjobb men att de inte på något vis kan ersätta traditionella dammsugare när det gäller att suga i hörn osv. Men jag ser fram emot att ev kunna lämna ett positivt testomdöme för aktuell grunka, inte första gången jag blir överraskad i så fall.
 
MultiMan
Svar: 500 ml

En hårig kattkoloniägare från Svaft
kämpade mot tussarna med kraft
dock var han så kort i rocken
att han inte nådde flocken
Byggahus, jag behöver en sugare med skaft!
 
Redigerat:
500ml

Jag orkar inte ta fram hela långa slangen till centraldammsugaren för lite smulor och annat - vore perfekt med en trådlös.
 
Ingår batteri och laddare?

( Skulle nämligen köpa deras röjsåg och fick då veta att det stora batteriet gick på 2500 och till det så behövde man en snabbladdare som gick på 800. Batteri plus laddare gick alltså på mer än själva röjsågen).

Svaret på frågan: för lite. :crysmile:

Fint med tävling och bra att du tar dig tid att lägga upp den. Men jag håller mig nog till "sladd"-drivna ett tag till.
 
Svaret är 500 ml!

Hade varit fantastiskt att vinna denna smidiga dammsugare! Tänk att framöver slippa dividera om vem i hushållet som behöver dra fram den stora, klumpiga maskinen som fastnar överallt med både sladd och behållare! Med denna verkar det ju nästan kul att städa...
 
Svar : 500ml

Vi har kollat efter en sladdlös dammsugare ett tag då vi har 3 katter som hårar ner överallt. Hade varit mycket smidigt med en sladdlös så man inte behöver dra fram den vanliga dammsugaren 3 gånger per dag. :p
 
Svar 500 ml
Hatobjekt nr 1 är dammsugaren. Nödvändigt ont, men stor och klumpig och fastnar överallt + sladd som fastnar eller är i vägen. 3 våningsplan i huset och stor trädgård = mycket spring av barn och hundar och kattor ut och in med följd att mycket "skräp" följer med in och upp och ner mellan de olika planen. Devisen "Lite skit i hörnen är bättre än ett rent helvete" håller inte om man vill ha det hyfsat rent omkring sig. En sladdlös smidig dammsugare vore underbart att vinna till en städtrött kvinna.
 
E
500ml

2 barn och en lurvig katt ställer till det hemma och robotdammsugaren klarar inte hålla undan mellan stolsben och under soffan.
Med denna skulle förhoppningsvis barnen hjälpa till lite mer .
 
500ml
Med grus framför huset och gräs bakom så dras det in rätt mycket skräp. Att den dessutom kan åka med i husvagnen så man kan dammsuga den även om man inte har 230V kopplat är ett stort plus
//Jonas
 
500 ml

En sån vill vi gärna vinna, så våran gamla tegelsten kan få försvinna!
 
Svar: 500ml (0,5 liter)
Motivering: Sommarstugan utan el fordrar smarta städlösningar med batterdrift för att slippa sopkvasten som bara rör upp dammet.
 
500 ml
periodvis är jag för lat för att släpa fram och koppla in dammsugaren ,så en sladdlös hade inte så dumt
 
500ml

För några månader sedan, köpte vi vårt drömhus. Vi lyckades dock dra in mycket smuts och grus. Att flänga i trappan upp och ner med dammsugarsladd orkar jag inte mer. Spindlarna i källaren är för mig en skräck, vilket denna dammsugare hade fått väck. Med detta så hoppas jag att vinna så att alla kryp och smuts kan försvinna.
 
500 ml

Dammsugaren tog sista sucken nyligen och vill gärna ha sladdlöst, även ett stort plus med filtret och roybi! Den får självfallet följa med även i husvagnen :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.