Tjenare.
Är det ngn som har en tanke? Är på jakt efter en mindre låda typ 250mm bred, 150 djup och 50 hög eller ngt liknande. Typ l-boxx mini.

den gillar jag då den går att stapla på varandra, den går att få med transparent lock samt så ligger den runt 50-60kr per st om man köper lite mängder.

men nackdelen är att den inte är anpassningsbar i nog hög utsträckning. Den har antingen 3 eller 6 fack eller ett enda stort fack. Behöver mer anpassningsmöjligheter än så.

kanske en beteslåda skulle funka? Bifogar bild en l-boxx jag köpte ett 20tal av jag köpte för att kunna sätta ihop lite smidiga sortimentslådor men nu känns det som att de inte håller måttet riktigt.

idéer?

Öppen stapelbar sortimentslåda med flera fack som innehåller färgade kabelförbindare och klämmor på ett bord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
norrbottenssnickaren norrbottenssnickaren skrev:
Tjenare.
Är det ngn som har en tanke? Är på jakt efter en mindre låda typ 250mm bred, 150 djup och 50 hög eller ngt liknande. Typ l-boxx mini.

den gillar jag då den går att stapla på varandra, den går att få med transparent lock samt så ligger den runt 50-60kr per st om man köper lite mängder.

men nackdelen är att den inte är anpassningsbar i nog hög utsträckning. Den har antingen 3 eller 6 fack eller ett enda stort fack. Behöver mer anpassningsmöjligheter än så.

kanske en beteslåda skulle funka? Bifogar bild en l-boxx jag köpte ett 20tal av jag köpte för att kunna sätta ihop lite smidiga sortimentslådor men nu känns det som att de inte håller måttet riktigt.

idéer?

[bild]
Bara köpa en 3dskrivare och skriva ut lämpliga inserts ;)
https://www.thingiverse.com/thing:4043529
 
Raaco!
Finns halvhöjds för de små prylarna, de svarta är antistatiska.
Små insatser köps från ELFA, stora finns lite varstans.

Protte Öppen verktygslåda och sorteringsfack med diverse elektronikkomponenter och smådelar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ö
 
  • Gilla
Tule54
  • Laddar…
Gillar också Raaco. Finns i halvstorlek också, den är ungefär lika stor som en lboxx mini.
 
prototypen prototypen skrev:
Raaco!
Finns halvhöjds för de små prylarna, de svarta är antistatiska.
Små insatser köps från ELFA, stora finns lite varstans.

Protte [bild]Ö
Har du elfas nummer?
 
K
  • Gilla
jonmo
  • Laddar…
engs
K KjellTimell skrev:
Finns Raaco billigare om jag inte har helt fel..150kr billigare än CoCraft på kampanj.. annars 13kr dyrare vid normalpris.
[länk]
Den där har jag både hemma och på jobbet, kanon. Köptes på Verktygsboden i Borås när jag hade vägarna förbi.

Annars kör jag Stanley Junior i växthuset (Gardena Micro-Drip - massa smådelar). Gillar att man kan knäppa ihop lådorna.
https://www.bauhaus.se/sortimentlada-stanley-junior
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.