Köpte en förra året och den funkade relativt bra efter massa pyssel med begränsningar.
Problemet var i våras när maskinen inte startade. Skickades in på garanti.
Deras slutsats var att moderkortet var kass pga att den tvättats med vatten? Förstår inte men har efter ett mycket stort antal mail till dem beslutat att anmäla företaget.
Fick betala för att få tillbaka den. (gjorde jag enbart för att bevisa det dom påstod var fel).
Har tagit isär maskinen som dom påstod var skadad av vatten. (den hade inte ens varit isärtagen) fanns inte ett uns av vatten i klipparen... Där är jag idag
 
  • Gilla
  • Arg
Lemans och 1 till
  • Laddar…
Köpte en, dock ej på Ica, 1200 modellen. Den går vid ett sommarhus så kraven på mattan är inte så höga. den gör sitt jobb väl och klarar sorkhål utan att fastna
 
C costia skrev:
Inte något att ha! Jag bytte ut min mot en "riktig" efter ca 2 månader. Den stannade ca 6-10ggr per dag (någon dag kunde den gå felfritt) stannade random mitt på gräsmattan. Rekommenderas inte alls!!
Peppar peppar vår har fungerat 1 1/2 år, men nu var det klippt! Den bara snurrade runt och stannade. Laddstationens gröna lampa lyste med fast sken, vilket indikerar att slingkabeln är hel. Jag uppdaterade, samma fel kvarstod, nu tittade jag lite mer på appen i nallen, och på en av funktionerna visade den slingfel, men den gröna lampan lyste fortsatt med fast sken. Jag gick och tittade på de ställen den fastnat tidigare, ja mycket riktigt, slingan var avklippt! Nu har jag tvinnat ihop trådarna igen, och allt fungerar som tidigare. Det jag kan anmärka på är att studsavkänningen är för hård så att den trycker på för mycket vid hinder.
 
Redigerat:
  • Gilla
nino
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.