Är nog samma kvalitet det som talade för bauhaus förutom priset är ju att dom hade klara socklar i samma serie
 
F
Jag skulle absolut rekommendera en ljusare klinker om det är till garage och det skall användas till mek. Har både mörkare antracit och en ljusare i mitt garage och den ljusare är absolut att föredra.

kan tillägga med att dom är bra hala om man får vatten eller snö på dom.
 
F fsn skrev:
Jag skulle absolut rekommendera en ljusare klinker om det är till garage och det skall användas till mek. Har både mörkare antracit och en ljusare i mitt garage och den ljusare är absolut att föredra.

kan tillägga med att dom är bra hala om man får vatten eller snö på dom.
har du plattorna från bauhaus eller byggmax?
kör du in med dubbdäck?
 
F
K Kringlan2 skrev:
har du plattorna från bauhaus eller byggmax?
kör du in med dubbdäck?
Antingen från byggmax eller eventuellt om det var från Biltema. Jag har haft dom i 8år tror jag. Jag tror det är skit det samma var du köper billigaste möjliga genomfärgade klinker faktiskt.

Jag tycker att dom är jävligt bra för priset men jag kör inte kontinuerligt in med dubbdäck. Kör inte in bilar öht annat än för mek. Har faktiskt ett spinnmärke efter dubbdäck men det var verkligen spinn. Min bedömning är att smygrulla in på dubbdäck går bra.

se bara till att det är full täckning med fix under och ingen luft så håller plattorna för tappade verktyg med.
 
  • Gilla
1
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.