sollentuna skrev:
Har inte IKEA ett liknande bord? Jag har för mig att jag sett ett där.
tror du det??
Nån som vet?? :D
 
sollentuna skrev:
Nu har jag letat på IKEAS hemsida och hittat bordet jag tänkte på. Det kanske inte var exakt vad du hade tänkt dig, men här kommer en länk.

[länk]
Precis så där fast tvärtom, dvs ek på yttersidorna-ändarna och i centrum en stenbit tvärs över bordet.... ::)
 
mattiasx skrev:
Hittade detta soffbord på Europamöbler

[länk]

Såg det här om dagen när jag tittade i deras nya katalog.
Vadå-har du sett ett matbord i ek med granitinlägg på em?Kan du precisera adressen... ???
 
Följ min länk så ser du ett bord i ek med en stenskiva.

Dock inget matbord utan ett soffbord. Vet inte om det finns i matbordsutförande.
 
i din länk är ett ekbord utan sten, så det så, och inget matbord ???
 
Göran skrev:
i din länk är ett ekbord utan sten, så det så, och inget matbord ???

Göran, på länken som "mattiasx" lämnat, är det, precis som han skriver, ett soffbord i ek med sten, i detta fall travertin som, om jag inte missminner mig är ngn. sorts kalksten, den råkar ju på just detta bord ha nästan samma färg som eken, men om du tittar ordentligt så ser du att det faktiskt är en stenskiva ;)


//Christina.
 
Nu har jag hittat en lokal snickare som kan göra ett bord jag vill ha, för mindre än halva priset mot för designfirmorna. :surprised:
 
Snickare!!! Vart tog skaparglädjen vägen..... :)
 
jag designar den, har inte tid, detta tar för lång tid, förra semestern byggde jag ett muminhus med loft i lösvirke, vinterbonat, till ungarna, det var skaparglädje.
 
www.stolab.se (produkter-bord)har de ett björkbord med granitskiva. Snyggt och praktiskt.
 
Axla skrev:
på www.stolab.se (produkter-bord)har de ett björkbord med granitskiva. Snyggt och praktiskt.
japp men inte i ek.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.