Testat men utan framgång.
 
Hej!

Förstår faktiskt inte vitsen med att annonsera och sen inte svara och ge återkoppling till dom som är intresserade.
För mig känns det inte seriöst! :thumbdown:

Dag
 
Nej det är väldigt väldigt konstigt.
 
Här tycks svaret vara. Jag tycker att man skall återkoppla till alla intressenter.
Men alla är vi olika.

Dag

Bandågs- och kombimaskin placerad i ett trähölje, annonserad för försäljning men nu markerad som såld eller borttagen.
 
Eller om man skriver typ "Obs. Svarar inte på mail" samtidigt som man dolt telefonnumret. Har råkat ut för två såna annonser sista veckorna.
 
  • Haha
Staffans2000
  • Laddar…
useless useless skrev:
Eller om man skriver typ "Obs. Svarar inte på mail" samtidigt som man dolt telefonnumret. Har råkat ut för två såna annonser sista veckorna.
Konstigt! Man kan ju fundera på OM dom verkligen vill sälja!
 
De annonserna är väl för folk som vill kunna säga att de lagt ut en annons men att det inte fanns nått intresse
 
  • Gilla
___EM och 1 till
  • Laddar…
Jag fick ett svar till slut. Innan annonsen togs bort. Så kan det va :)
 
E ___EM skrev:
Jag fick ett svar till slut. Innan annonsen togs bort. Så kan det va :)
Bättre tur nästa gång! (y)
 
Det går ju ingen nöd på mig så sett. Jag får laga upp min gamla Ejca istället :)
 
Såg, spånsug och hyvel för 2200kr!

Begagnade snickerimaskiner: bordssåg och spånsug från Scheppach, planhyvel ingår, säljes för 2200 kr.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Äldre modell av bandsåg i grön färg i en verkstadslokal med bakgrund av verktyg på väggen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
En Arboga G2508 pelarborrmaskin i ett verkstadsrum med verktygslåda och diverse arbetsmaterial.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Var det någon här som haffade Arboga G2508an för 5 pickadoller? Förstog att den skulle försvinna fort, såg välvårdad ut :)

Är det förresten någon som vet om ACM 400 är en kompetent bandsåg? Vet att dem är en av de större tillverkarna men har bara sett deras stora modeller, typ 500-700, i verkligheten.
 
Använd kakelskärare med damm och smuts, visas på Blocket-annonsen för att skänkas bort.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


https://www.blocket.se/annons/skane/kakelskarare_bortskankes/91090254
 
Inca rikt och plan för 600
 
  • Verkstadslokals interiör med diverse snickeriverktyg och byggmaterial, inklusive en rikthyvel i förgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.