Söker snickare/hantverkare i Stockholm (runt Haninge/Tyresö/Nacka helst) som klarar av att byta karmar, trösklar och gera foder utan att kleta på 40 kg mjukfog. Jag har besvärliga väggar som är snea och ojämna.

Det jag sett hittills har sett bedrövligt ut hos bekanta och vänner och de offerterna jag fått in verkar mest vara från byggföretag som knåpar ihop altaner (iaf om man ska döma efter deras referensbilder) därför känner jag att mina förväntningar är låga nu när jag lagt ut förfrågningar på olika sidor.

Ja, jag är petig, men jag betalar också bra om jobbet blir 100 %.

Har du några tips på någon snickare som jag kan kontakta?
/Grisen
 
  • Gilla
  • Haha
AndersMalmgren och 1 till
  • Laddar…
Nyfniken Nyfniken skrev:
Hör med @AndersMalmgren.
Okej, då gör jag så :)
 
Haha, mig har du inte råd med :p
 
  • Haha
Disneygrisen och 1 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Haha, mig har du inte råd med :p
Nänä, får väl fortsätta att söka då ;)
 
  • Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
Har ett snett och vint hus där Skälsätra bygg i Tyresö gjort ett bra jobb med foder och annat snickeriarbete. //Gustaf
 
fatsug fatsug skrev:
Har ett snett och vint hus där Skälsätra bygg i Tyresö gjort ett bra jobb med foder och annat snickeriarbete. //Gustaf

Vill du dela med dig av några bilder? :geek:
 
Disneygrisen Disneygrisen skrev:
Vill du dela med dig av några bilder? :geek:
Absolut. Hittar inga bilder från före målning tyvärr men här är ett litet smakprov. Försöker komma ihåg att ta en närbild när jag är hemma nästa gång.
Nyrenoverad tom rumshörn med nymålade väggar, två fönster med vita karmar och parkettgolv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Disneygrisen
  • Laddar…
fatsug fatsug skrev:
Absolut. Hittar inga bilder från före målning tyvärr men här är ett litet smakprov. Försöker komma ihåg att ta en närbild när jag är hemma nästa gång.
[bild]
Lite mörkt så inte superbra bilder men här är några detaljbilder på ett par fönsterfoder.
Detaljbild av vita fönsterfoder i ett hem vid skymning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Detaljbild av vitmålat fönsterfoder med synliga profiler och en bit av fönsterglaset.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Disneygrisen
  • Laddar…
fatsug fatsug skrev:
Lite mörkt så inte superbra bilder men här är några detaljbilder på ett par fönsterfoder.
[bild] [bild]
Såg bra ut, men frågan är hur det såg ut innan målning :p
Ska kontakta dem iaf :) tack för bilderna!
 
Det såg bra ut måste jag säga. Minimalt med spackling. De var dessutom tvungna att sala på de flesta dörrar och fönster så klart godkänt från mitt perspektiv.
 
  • Gilla
Disneygrisen
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.