Någon som har erfarenhet av dem?
 
Har precis fått hem min skräddarsydda beställning på fasta fönster (2st). Levererades hem till dörren på utsatt dag. Ser ut som beskrivningen lovar och om inget oförutsett händer när jag ska montera dem är de prisvärda!
 
  • Gilla
Emilkork
  • Laddar…
Har köpt en måttbeställd par-dörr, och jag är efter två år mycket nöjd. Både med kvalitet och leverans. Rekommenderar dom.
 
  • Gilla
Emilkork
  • Laddar…
Köpte altandörr o ett fönster. Fönstret som kom utan hål för karmskruv är helt ok, men dörren är riktigt ful. Sidorna av trä på den "helglasade" framsidan är väldigt breda och ger ett förhållandevis smalt glas. Dessutom finns det ingen riktig tröskel.... Det är någon slags aluminium konstruktion utan spår för blecket på utsidan. Köp något bättre...
 
  • Gilla
sofftis
  • Laddar…
lärjungen
A andhul0301 skrev:
Köpte altandörr o ett fönster. Fönstret som kom utan hål för karmskruv är helt ok, men dörren är riktigt ful. Sidorna av trä på den "helglasade" framsidan är väldigt breda och ger ett förhållandevis smalt glas. Dessutom finns det ingen riktig tröskel.... Det är någon slags aluminium konstruktion utan spår för blecket på utsidan. Köp något bättre...
Man väljer ju vid beställningen hur dörren skall se ut, och det finns flera olika tillval. Man kan ju tex själv välja om man vill ha trä- eller alutröskel. Trätröskeln är lite dyrare bara.
 
  • Gilla
Thyro89
  • Laddar…
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.