ska bygga en pool på 8x4 m thermopool kan någon tipsa om bra poolbyggare. bor i kungsbacka.
 
G gäddan4 skrev:
ska bygga en pool på 8x4 m thermopool kan någon tipsa om bra poolbyggare
De flesta poolleverantörer har ju underleverantörer som kan vara behjälpliga...
 
ska bygga en thermopool och vill ha hjälp med detta hela vägen. ska sälja mitt parhus i anneberg (kungsbacka) på 120 kvadadrat och flyttar till varberg i januari ps gå in på hemnet och sök på gäddvägen/KUNGSBACKA OM NI VILL TITTA PÅ HUSET
 
Jag fattar inte riktigt. Handlar det bara om reklam för huset, eller vill du något konkret med poolen? Ha råd och tips, eller vill du hitta någon som bygger den åt dig?
 
Hep Hep skrev:
Jag fattar inte riktigt. Handlar det bara om reklam för huset, eller vill du något konkret med poolen? Ha råd och tips, eller vill du hitta någon som bygger den åt dig?
naturligtvis handlar det om att få hjälp med poolen från början till slut ingenting annat
 
Ok, då fattar jag. Då det är vanligare att folk kommer hit för att få råd och sedan fixa själv, så det är inte alltid självklart vad som menas. Lycka till.
 
Det vore kanske inte fel om det fanns någon markering som visar att flera trådar slås ihop. Nu framstår jag som ännu mer korkad än vanligt.
 
  • Gilla
MatCan och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.