Obs jag har tyvärr ingen möjlighet att ombesörja att den skickas. Men lämna epost så skickar jag adress. Ledsen att jag inte nämnde det i trådstarten.
 
Synd att du inte kan skicka, hade vart intresserad av lås och kistbeslagen annars. :(
 
F fredand44 skrev:
Obs jag har tyvärr ingen möjlighet att ombesörja att den skickas. Men lämna epost så skickar jag adress. Ledsen att jag inte nämnde det i trådstarten.
Kan du skriva iaf på du ungefär var det är? :rofl:
 
Hej,
Vi bor i närheten av Tungelsta.
Mvh
Fredrik
 
Lägger du ut det på tradera får du säkerligen klart mer än 25kr. I alla fall om du kan tänka dig att skicka.
 
Tackar för tipset, har det ute även på shpock. Även där 25:-, så klart. Har blivit erbjuden en hundring plus fraktavgift. Men nu har jag sagt 25:- och då får jag hålla det.
Men jag ids inte skicka tyvärr. Tar för mycket tid.
Mvh Fredrik
 
F fredand44 skrev:
Tackar för tipset, har det ute även på shpock. Även där 25:-, så klart. Har blivit erbjuden en hundring plus fraktavgift. Men nu har jag sagt 25:- och då får jag hålla det.
Men jag ids inte skicka tyvärr. Tar för mycket tid.
Mvh Fredrik
Nu ska jag kanske inte lägga mig i bara sådär, men att skicka är lättare än vad du kanske tror. Sist jag sålde något och skickade iväg ett paket så tog det mig två minuter extra inkl. kort kö i förbutiken när jag ändå var och handlade i affären.
Förståeligt om man inte har en butik nästgårds, men förklara för köparen att du kan skicka nästa gång du har ärenden där ombud finns.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.